Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥PERJANTAITA SYYSlapsoset-04♥

09.12.2005 |

Böö! :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea määrä viestejä, kun hetken olin poissa. Nyt jää miljoonan taalan beibe kesken, menen nukkumaan.

Joo Ynis, juustonaksut haisee ihan kauhealle mutta se maku!!! Tosin nuo oli jotenkin kamalan suolaisia. Voi kyllä johtua siitä, että vähäinen suolan käyttö ruuassa on vähentynyt entisestään, kun jostain syystä sitä pihtaa suolaa Onnin takia. Mutta voihan olla, että nuo oli normaalia suolaisempia. Nyt on kieli ja kitalaki kipeä, puoli pussia varmaan vedin. Yöks ja nam.

Niin Ynis, asutaan rivarissa. Tässä on kaks rivitaloa, kaupungin kämppiä. Muuten tää on vanhaa ok-talo aluetta. Serkku Oulusta soitteli ja sanoi, että ei kai sulla ole pelättävää, hän kun asuu todellakin ihan metsän keskellä. Mutta on täällä meidänkin alueella tapahtunut. Olisko ollut viime syksy (siis vuosi sitten) tai se kesä, kun täällä joku hullu meni kirveellä sisään johonkin ok-taloon. Täällä hiimailee kaikenlaisia. Naapurissakin asui vielä kesällä yks aika sekopää. Mutta niinhän se monesti on kaupungin vuokrakämpissä. Oikeesti naapurit tätä nykyä on tosi jees.

Jepulis, nyt untenmaille. Piti jotain kommentoida mutta enpä muista. Kauniita unia kaikille.

T-P (.) tuon juustonaksupussin takia!!!

Vierailija
42/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kun ajattelee, niin turvallisempaa siellä ois, kun ei ois asuinalueiden kaheleita:) Toisaalta metsän keskellä on metsän keskellä:)

Meillähän asustaa " pultsareita" tossa aidan takana asuntoautossa, kun kesällä vielä olivat tavallisessa vanhassa pikkuautossa. Silloin mietittiin miehen kanssa, että routa porsaan kotiin ajaa. Toisin kävi. Routa vaihtoi miehen asunnoksi asuntoauton. Eivät hirvittävästi meille aiheuta häiriötä, mutta yksi talon asukas juuri sanoi, että heidän keittiön ikkunasta näkyy suoraan se örvellys. Eikä toi ajatuksena mikään kiva ole. Poliisi oli sanonut naapurille, että pitäis tehdä rikosilmotus. Muuten eivät voi tehdä mitään. Parkkis on kaupungin aluetta, joten sinne vois ilmottaa, mutta tekevätkö mitään, se on eri asia.

Kuulostaa, että asutaan ihan slummissa. Väärin! Alue ei ole tosiaankaan niin hohdokasta enää kuin 10-15v sitten, mutta edelleen varmaan suurin osa on omistusasuntoja ja ihan arvostettua aluetta kaiketi.

Hilu, jos siis tulet maanantaina, niin älä parkkeeraa sinne minne viimeksi:) Tule meidän parkkipaikalle, tai sitten saman parkkiksen tien puoleiseen reunaan (asuntoauton äijä tuntuu oikeasti ihan harmittomalta, muttei varmaan ole kiva pitää autoa ihan vieressä).

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäistä iltaa vietän ja saunasta tulin just. Nam. Tai siis on noi ipanat tuolla nukkumassa... Silti. Rauhaa. Ei tv pauhaa. Hih, runoileekin...

Yes, sain oikeestaan kaikki joulukortit askarreltua! Kirjaan nyt tähän ne askarteluvinkit mitkä sain jos jollekin iskis askertelukärpänen :)

Eka vaihtoehto: valkoisella maalilla sormenpäällä tehdään tontun pää, lapset voi tehdä. siihen päälle tonttulakiksi kolmio punaisesta huovasta tai aaltopahvista niinku mä tein. piirtää vaan silmät ja hymysuun. tein 4 tonttua per kortti kun meitä on neljä. hauskaa joulua kirjoitin pienelle punaisen kartongin liuskalle jonka liimasin hieman isomman luonnonvärisen aaltopahvin liuskan päälle. sekava selitys? tuli TOSI kiva!

Toka vaihtoehto: punasesta aaltopahvista tai huovasta kolmio pukin hatuksi, vanusta (lidlin kankaisesta joulukalenterista tuli PALJON ku täytti pussukat) parta, väliin vaan silmät :) Äly-helppo ja tosi kivan näköinen, ainakin mun mielestä!

Kolmas vaihtoehto, ihan oma idea :) : pikkunen rusetti keskelle korttia (leikkelin vanhoista isoista koriste-ruseteista pätkiksi), sidoin kulta-trasselilla vai mikä sen nimi lie... ja kultatussilla hyvää joulua (nyt tajusin et kirjoitin kaikkiin HAUSKAA_JOULUA. Yleensä kirjoitan hyvää joulua... ) Vähän koristelin kulmia kimalle-liimalla. En tiiä mitä saajat tuumaa mut mun mielestä tuli tosi nätit. Ja mä olen aika skitso omien tekemisteni suhteen, täydellistä tai ei mitään...

No, jos iskee jollekin samanlainen vimma ku mulla ;-) Mies ihmetteli et miten mä nyt ite kortit askartelin, täysin epä-luova ja laiska ihminen ;-) siis minä...

Tikrulle nyt yks juttu... Osaatko sanoa, alkoiko uni-häiriöt vehnän aloituksen kanssa yksiin?? VOIHAN_se_tietty_johtua_hampaistakin mutta mutta... Lupasin sanoa jos mun nenä haistaa käryä ja nyt se haistaa :( Hajua lisää se ettei Onska syönyt eilen eikä tänäänkään iltasella puuroa...Siis hyvin. Ja kuitenkin sose meni. Eikö? Saatan olla väärässäkin ja sitä toivon. Teillähän on kuitenkin toinen puuro-aineskin listalla, eikö? Mites jos kokeilisit pari-kolme päivää palata pois mannasta? Jos vaikutusta niin haju mun nenään olis aika voimakas. Toivon totisesti että olen väärässä!!! Peukkuja pidän!!!

Sassalla on unet häiriintyny :( Nukku tänään vaan reilu tunnin päikkäreitä ja kaks-kakspuol tuntia on ollu IHAN vakio. Ja ne vikat kulmahampaatki tuli jo läpi viikolla... Eli pahoin epäilen, en tyrmää vielä, että kaks satsia kauraa päivässä on liikaa :( Tai sit vaan massu totuttelee... Tota viimestä vaihtoehtoa TOIVON tosiaan täällä....... Heräs tossa jo pari kertaa itkemäänkin yöunilta, ei ole heräilly ennen puoltayötä... No, katellaan... Mitäs piti alkaa taas hosua :( Mut kun NIIN mielellään antais vaikka mitä ja toinen NIIN nauttii syömisestä. Eli ei ainakaan kieltäytymistä toistaiseksi...

Kukahan kyseli niistä hampaista et eihän KAIKKI oo vielä. No, ei kaikki sentäs mut Sassalta esim. puuttuu (ja niin tais olla ainaki Yniksen pikkurinsessallakin) vain ne toiset poskihampaat! Poitsulla oli tän ikäisenä (kävin lunttaa vauvakirjasta) 8 hammasta! Hassua... poitsu kuitenki veteli jo ruisleipää reilusti alle 1v:nä :) Siis Sassalla 16!!!!!!! Poitsu oli melki 2 ku oli 16 hampua.

Vieläköhän muita " tontilla" ku tuli näin pitkä sepustus... Täytyy lukasta olisko tullu uusia... Jos en palaa, hyviä viikonloppuja!!!!!

Kerppu, yötä hieman pelkäävä

Joo, taas itkee :((

Vierailija
44/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorinsessalla 20 ennen 2v- synttäriä. Saa nähdä tuleeko pienellä nyt taukoa...

T: Ynis

Vierailija
45/46 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, taukoa toivotaan täälläkin! Mieluusti vaiks puol vuotta!

Argh, ei hyvältä yö vaikuta. Taidan mennä nukkuu jos joutuu moneen kertaan hyssään pikkusta.

Öitä kaikille!

Kerppu

Vierailija
46/46 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkaa tänään pinossa :)) Kävin parikin kertaa lukemassa, mutten joutanut kirjoittamaan.

Ihanan monta on syysmammaa odottamassa. Mahtavalta kuulostaa Teukan perheen mummola :D

Nyt en ehdi taas enempiä, kun Antsa kuuluu pikkuhiljaa heräilevän, silitykset taas kohta ohjelmassa.

Kiitos puhalteluistanne, ovat auttaneet!! (vaikka kipeä vielä olenkin)

♥SM