G: Vedätkö aina vessan?
Itse en vedä silloin jos tulee vain vähän pissaa eikä haise. En viitsi turhaan tuhlata niin suurta vesimäärää, eikös siinä 10 l mene, varsinkaan kun ajattelee miten vähän joillakin on käytettävänään vettä päivässä. Meillä ei ole sitä isoa ja pientä vetoa. (Yleisissä vessoissa ja vieraisilla kyllä vedän).
Kommentit (14)
Se kohina kuulostaa Niagaralta yön hiljaisuudessa.
Kun lapset käyvät peräjälkeen pissalla, vedetään vain kerran. Tai jos lapsi käy ja olen itse menossa perään tms. vedetään vain kerran.
pyykikone linkoaa...eli paperiseinät..ei kehtaa naapureita häiritä yöllisillä vessanvedoilla
Myös, jos mennään peräkkäin, vedetään vain kerran. Ihan hyvä säästää vettä siinä missä voi.
Yök, kauhea ajatus jättää pissat sinne muhimaan :P
Jos olen normaalisti kotona eli juon paljon vettä eli juoksen pissalla usein, en vedä joka kerta. Pissa on silloin myös sen verran laimeaa, ettei jää haisemaan, vaikka vähän aikaa seisoisikin. Ihan normaalilla viikottaisella pöntönpesulla selvitään eikä haise.
mies ei aina muista vetää, ja on niin ällöttämää mennä pöntölle toisen jätöksien päälle...
Ällöä jos menee vessaan ja siellä on vanhaa kusta/paskaa!
herätkää tollot! Jotkut ihmiset kärsivät veden puutteesta!
annatte veden valua, kun harjaatte hampaita?!
Jos jättää pienetkään pissit sinne pyttyyn lillumaan niin pianpa on pyttyyn pinttynyt keltainen rengas. :P