Mielipiteitä: Naapuri ehdotti parinvaihtoa...
Saunoin viime lauantaina naapurini kanssa.
Joimme kaljaa ja juttelimme kaikenlaista.
Naapuri ehdotti sitten varovasti, että
kiinnostaisiko parinvaihto. En ottanut
kunnolla kantaa, mutta vitsailimme asiasta,
Olen nyt miettinyt monta päivää hyviä ja
huonoja puolia. Naapurin vaimo kiinnostaisi
kyllä koeajaa. Hän on ihan viehättävä ja
piristävällä tavalla oman vaimoni vastakohta:
hoikahko, pienirintainen, hiukset erimittaiset
ja väriset kuin vaimollani. Olisi siis varmasti
sängyssä piristävän erilainen kokemus.
Takanani on 10 vuotta seksiä saman naisen
kanssa.
Olen kuitenkin empiväinen ja hiukan
mustasukkainenkin kieltämättä. Naapurillani
on luullakseni isompi kalu kuin minulla
(ainakin lepotilassa selvästi isompi).
Näin ollen mietin, onnistuisinko tyydyttämään
naapurin vaimon riittävän hyvin - ja toki mietin,
tyydyttäisiköhän naapuri oman vaimoni paremmin
kuin minä itse.
Kokemuksia naapureiden tai läheisten kavereiden
kanssa tehdystä parinvaihdosta?
Häviääkö tämä mustasukkaisuus itse tilanteen myötä? Olettaen, että seksi onnistuu hyvin molemmilta pareilta.
Olen kuitenkin suht luottavainen kyvyistäni.
Kaluni on 16cm ja kestävä. Sen lisäksi olen
hyvä nuolemaan. Pieni epävarmuus kuitenkin
hiertää. Kommentteja??
PS. Sen tiedän, että naapuri on jo puhunut asiasta
vaimonsa kanssa ja hänen vaimonsa olisi valmis
tähän peliin. Omanikin luultavasti (tosin
ei mitenkään 100% varmuudella).
Kommentit (6)
..siinä vaiheessa kun kannat huonekaluja eron jälkeen ulos talosta. Voi käydä niinkin että nämä kaksi jatkavat kaksin - salaa. Siinä sitten jaetaan häähopeat ja kiistellään lasten elatuksesta. Mökki myyntiin ja vene myös. Todellista kimppakivaa. Suosittelen kokemuksella.
Omani on siis n. 16cm pitkä ja ynpärys on n. 14cm, eli normaalihko. Jos toisella miehellä on vaikkapa sen 20cm hiukan paksumpi, onko kokoero todellakin niini merkittävä, että vaimo olisi tämän kokemuksen jälkeen pysyvästi tyytymätön kaluuni?
Ihan oikeasti kannustan kaikkia parinvaihtoon! Pääkaupungin asuntohinnnat saataisiin kohdalleen, kun perhekämppiä tulisi pikamyyntiin! Ja kasiotkin kelpaisivat uusille poikamiehille?
Pane sitä naapurin kiimaista naista salaa!
Niin menettelisi mies isolla Ämmällä, kuten kirjoittaja, joka miettii pitäisiköhän tänään masturboida vaihteeksi vasurilla, vaikka se onkin hiukan hankalaa? Vaimo on keskittynyt olennaiseen, eikä puuhastele pippeleiden kanssa, naapurin mieskin on kuudenkymmenen ja sen kulmakarvat tunkee sen silmälaseihin. Naapurin tyttäret voisin kyllä tehdä onnellisiksi..hmm. Kaipa he tulevat jouluksi kotiin, laitan prässihousut ja kuviopaidan, aavistuksen Menneniä ja käytän kaljuuntuvan kolmikymppisen luuserin charmiani, hurmamaan nuo parikymppiset lääketieteenopiskelijaneidot, joiden poikaystävät ajavat Alfaromeolla ja voittavat palkintoja soutukilpailuissa. Urgh! Teen heistä naisia, opetan miksi rakkaus kirjoitetaan ärrällä! Sitten he liittoutuvat, ottavat minut eroottiseksi lemmikiseen, syöttävät tapaksia ja juottavat inkiväärioluella laimennettua Calvadosta pessaareistaan.