Lue keskustelun säännöt.
Itkettekö OIKEASTI, kun...
08.12.2005 |
luette esim. odotuspalstalta, et joku saanut keskenmenon? En ymmärrä viestejä: - Olen tosi pahoillani, itku pääsi kun luin keskenmenostasi.
- Otan osaa, aamu meni itkiessä.
- Voimia & haleja, en voinut kyyneliltäni lukea loppuun.
- Tyrskähdin itkuun luettuani surulliset uutiset.
JNE.JNE.JNE.
Siis itkettekö oikeasti mitä epäilen? Minusta on kauheampaa esittää/valehdella muka osaaottavaa!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se ettei itke jonkun toisen puolesta, ei tarkoita sitä etteikö olisi empaattinen ihminen.
Ei mieheni itkenyt kanssani kun äitini kuoli, mutta hän lohdutti minua silti ja oli empaattinen. Mieheni ei ole millään tavoin tunnekylmä ihminen, hän on siinä mielessä harvinainen mies että hän myös itkee ihan ihmisten nähdenkin.
En minäkään ala itkemään muiden ihmisten puolesta, mitä se minun itkeminen niitä muita hyödyttää. Empatian voi näyttää muillakin tavoin kuin itkemällä.
huoh..