Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettekö OIKEASTI, kun...

Vierailija
08.12.2005 |

luette esim. odotuspalstalta, et joku saanut keskenmenon? En ymmärrä viestejä: - Olen tosi pahoillani, itku pääsi kun luin keskenmenostasi.

- Otan osaa, aamu meni itkiessä.

- Voimia & haleja, en voinut kyyneliltäni lukea loppuun.

- Tyrskähdin itkuun luettuani surulliset uutiset.

JNE.JNE.JNE.

Siis itkettekö oikeasti mitä epäilen? Minusta on kauheampaa esittää/valehdella muka osaaottavaa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osa nyt vain on empaattisia ja toiset ei. Useimmat kykenevat tuntemaan surua huonista uutisista ja itekemaan toisten puolesta, ei kaikki ole yhta tunnekylmia kuin sina.


Se ettei itke jonkun toisen puolesta, ei tarkoita sitä etteikö olisi empaattinen ihminen.

Ei mieheni itkenyt kanssani kun äitini kuoli, mutta hän lohdutti minua silti ja oli empaattinen. Mieheni ei ole millään tavoin tunnekylmä ihminen, hän on siinä mielessä harvinainen mies että hän myös itkee ihan ihmisten nähdenkin.

En minäkään ala itkemään muiden ihmisten puolesta, mitä se minun itkeminen niitä muita hyödyttää. Empatian voi näyttää muillakin tavoin kuin itkemällä.

huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän