MAALISMAMMOJA LAHDESTA/LAHDEN SUUNNALTA?
Olisi mukava tutustua odottaviin immeisiin, joilla on laskettu aika helmikuun lopulla/maaliskuussa...itelläni se on 7.3...jos vaikka satuttas samaan aikaan laitokselle, ni ois tuttuja sit siellä...=)
kuulumisiin, Tiina
Kommentit (5)
mulla kyllä La jo 16.2 mutta mistä sitä koskaan tietää..:)
Itselläni laskettuaika 24.3.06. Aika paljon myöhemmin kuin teillä muilla, mutta perässä tullaan. Olisi mukava tutustua muihin odottajiin...
Laitelkaahan viestiä!!
Kiva että on muitakin phks maaliskuun asiakkaita!! =) eihän sitä tiedä, viikko sinne tänne molemmilla, ni ollaan samaan aikaa laitoksella...=)
Mitäs ootte lahden neuvola toiminnasta mieltä? Mie oon ainakin tosi tyytyväinen, hyvää huolta on pidetty!! =)
kuulumisiin, Tiina
Eli meillä laskettu aika 22.2., mutta eihän sitä koskaan tiedä, koska pikku-kaveri päättää tulla.
Me ollaan oltu todella tyytyväisiä neuvolan toimintaan. Mun huolia on todella kuunneltu ja ymmärretty. Tää raskaus on koeputkialkuinen ja ennestään mulla on kaksi keskenmenoa. Lasta on yritetty 4,5 vuotta ennen kuin nyt näyttää ihan lupaavalta. Ihan helposti ei oo tää odotusaika mennyt. Olen ollut saikulla rv:lta 20 lähtien.
No mutta katsotaanpa, jos satutaan törmäilemään siellä PHKS:ssa. Mannan kanssa on ainakin ajat tosi lähekkäin.
" juusopetteri" ja Pikku-Kaveri rv 29+2
Lahden likeltä, PHKS:n tulen siis synnyttämään, LA on 24.2. mutta mikäli veljeään seurailee niin tuo maaliskuun puoliväli kuulostaa paljon todennäköisemmältä...=)