Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffi-ilmoituksesta

Vierailija
11.02.2013 |

Voiko olla että tämä ei tarkoita mitään sen kummempaa? Tapailtu miehen kans pari viikkoa, tavattiin netissä. Miehellä yhä ilmoitus siellä. Meidän jutussa mies mun mielestä ihan mukana ja innoissaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ajatellut aktiivisesti sitä, että hänellä on ilmo netissä, varsinkaan, jos hän ei koko ajan saa viestejä tuolla ilmolla, eikä miehet usein saa. Vai mitä arvelet?

Musta pari viikkoa voi olla vielä lyhyt aika sanoa, että homma jatkuu mutta kyllä itse jossain vaiheessa kysyisin, että haluaako mies tosiaan tapailla minua vai onko "haku päällä".

Vierailija
2/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kokemusta nettideiteistä ja ne miehet, jotka ilmoituksen jättivät sinne ja kirjautuivat lähes joka päivä niin eivät kyllä olleet minusta sitten kiinnostuneita pidemmän päälle.

Mutta myöskään parin viikon jälkeen en vielä huolestuisi. Sitten jos vielä kuukauden päästä hänellä on siellä ilmoitus ja käy ahkeraan katsomassa niin sitten sanoisin jo jotain.

Minä löysin mieheni netistä ja poistin ilmoitukseni melkein heti. Mies poisti parin viikon jälkeen. Olin kyllä huolissani, kun piti ilmoitusta siellä, mutta myöhemmin kävi ilmi, että oli perunut toisia treffejä minun tapaamiseni jälkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta jo parin viikon jälkeen pitäisi profiilin olla pois, muuten siitä ei tule mitään.

Vierailija
4/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituksen sinne. Minusta ikävä ottaa asia puheeksi, minun mielestä pitäisi itse miehen osata/tajuta/haluta ottaa ilmoitus pois. AP

Vierailija
5/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi huolissani. Meitä, kun on niin monenlaisia.

Itse tapasin myös mieheni netissä (jo yli 5 vuotta sitten) ja tuo poisti ilmoituksensa vasta 2kk tapaamisestamme. Alku oli sellaista tapailua ja tunnustelua, että tässäkö se nyt olisi. Ja olihan se. Tottahan se harmitti tuo ilmoitus, en minä sitä kiellä, mutta tiesipähän sitten kun oli jo aivan tosissaan.

Kahden viikon tapailun jälkeen ei vielä voi toista täysin tuntea, vaikka se kuinka ihanalta tuntuisikin. Omallakin miehelläni oli takana useampi netistä löytynyt suhde yritelmä, joissa nainen paljastui täysin hänelle sopimattomaksi (eräs ihan mielisairaaksikin), joten en yhtään ihmettele, että miksi ilmoitustaan vähän kauemmin pitikin.

Jos oikeasti olisi epärehellinen ihminen niin voisihan tuon ilmonsa vain piilottaa hetkeksi ja avata sitten kun toinen jo luulee ettei sitä ole. Tai vaikka tekaista ihan uuden ilmoituksen. Jos siis aidosti tahtoo olla epärehellinen. Kyllähän mies tietää, että sinä sen ilmoituksensa sieltä halutessasi näet.

Jos asia sinua noin kovasti vaivaa, niin sano siitä hänelle.