Miten eroon katkeruudesta miehen exää kohtaan?
Miehelläni on siis erittäin hyvä ystävä joka on samalla hänen exänsä. He ovat erittäin läheisiä. Mies puhuu tälle naiselle erilailla kuin muille, erilailla kuin minulle.. Tälle naiselle hän puhuu tavallaan hellästi ja suloisesti.
Tiedän, että mies on jollain asteella yhä rakastunut häneen, tunnusti sen itse. Ei kuitenkaan halua aloittaa suhdetta hänen kanssaan, koska jos suhde rikkoontuisi, menettäisi hänet taas. Haluaa myös "pitää pilvilinna kuvansa" hänestä. Ärsyttää myös se, että jos minä sanon jotain, niin sillä ei ole mitään merkitystä, mutta jos tää nainen sanoo sen, miehen mielestä se on maailman paras idea.
Olen niin mustasukkainen ja katkera. :( se nainen on kaikkea mitä minä en ole, kaunis, sosiaalinen, älykäs, haluttava ja tyylikäs.
Olen katkeroitunut jo siinä määrin, että tunnen "vihaa" kaikkea kohtaan, joka muistuttaa tästä naisesta. Kadehdin näitä piirteitä.
Esimerkiksi: lyhyet naiset, viini & juustoillat, armeijan käyneet naiset, porkkananpunaiset hiukset, pisamat..
Kommentit (19)
Koska näkeminen vaikeaa ja kaipuu miehen puolelta liian suuri.
Sittemmin nainen muutti naapuriin, kun olimme olleet naimisissa vuoden.
AP
Eli AP on suuren rakkauden välissä.
Eli AP on suuren rakkauden välissä.
Tajuan kyllä tämän..
AP
En todellakaan pysyisi suhteessa, missä mies avoimesti myöntää olevansa rakastunut toiseen naiseen.
En todellakaan pysyisi suhteessa, missä mies avoimesti myöntää olevansa rakastunut toiseen naiseen.
oliskohan se nyt vaan paras että poistut näyttämöltä. Itse en haluaisi olla kakkonen omassa parisuhteessani. Ansaitset parempaa.
Rakastan exääni ja tulen aina rakastamaan. Mun rakkautta ei muuta mikään.
Rakastan exääni ja tulen aina rakastamaan. Mun rakkautta ei muuta mikään.
nyt kun te kaikki kolme olette täällä, mies, eksä ja nyksä niin voittekin puida triangelianne tällä palstalla meidän sivustakatsojien mielenkiinnoksi...
usko ettet tiennyt asiasta ennen avioitumistasi. Toivoit parasta mutta et ajatellut järkevästi!
Niin tai näin siltikin en rakentaisi mitään tuollaisen pakkomielteisen miehen varaan. Mies selvästikin ruokkii mieltään exää kohtaan ja molemmille peli antaa poweria arkeen mustiksen kustannuksella. Olet siis se polttoaine.
Kypsä aikuinen mies ei leiki toisen tunteilla tuohon malliin eikä roiku jossain romaanitason ´´rakkaudessa.`` Täysin sopimatonta avioliitossa, kun on vielä luvannut rakastaa sinua!
mä en pystyisi tollaiseen suhteeseen. Mutta toisaalta jos olisi lapset miehen kanssa ja oma elämämmekin hyvää ja rakastavaa elämää ja vain silloin tällöin nousisi pintaan katkeruuden ja mustasukkaisuuden tunteet niin ehkäpä sittenkin jatkaisin suhdetta.
Tosin taitaisi käydä niin, että jossain vaiheessa mies ja rakastajatar aloittaisivat yhteisen elämän ja nykyinen vaimo jäisi rannalle ruikuttamaan. Itse pidän ainakin todella tärkeänä sitä, että mulla olisi esim eläkkeelle jäädessäni joku ihana ja turvallinen/luotettava kumppani.
Selkeä homma. Miksi siis olet vielä miehen kanssa. Kyllä miehen pitäisi sanoa, että SÄ olet ihanin nainen kenet se on tavannut, miksi tyydyt vähempään. Mä kattelisin tuollasta touhua yhden päivän.
Avioliitossa ei tarvitse tuntea noin. Ansaitset miehen jonka mielestä Sinä olet se paras ja ihanin, jolle puhuu hellällä äänellä..
Oli lapsia tai ei, ei tuollainen liitto ole tervettä. Jos minun mies kertoisi avoimesti haaveilevansa naapurin Riitasta niin saisi lähteä sinne samalta seisomalta.
Löydät kyllä miehen jolle SINÄ olet se pilvilinnakuva ja jumalatar!
Nimim. Vaihtamalla joskus paranee..
Mutta miehen tunteet voimistuivat vasta, kun nainen muutti naapuriin.
Mies on minulle ihana ja rakastankin häntä, mutta tunnen olevani kakkonen. Minun ajatukseni ja tunteeni eivät ole hänelle yhtä tärkeitä kuin tämän exän...
minulla on paljon kokemusta huonoista ihmissuhteista. Olin koulukiusattu koko ala-asteen ja yläasteella ainoat ystävänikin hylkäsivät ja alkoivat kiusaamaan, jotta pääsisivät parempiin piireihin.
Äitisuhteeni on huono ja isää en tunnekaan.
Epäilin joskus suhteemme alkuvaiheilla olevani vain laastari miehelle, mutta en tiennyt kenen haavaan. Nyt taidan tietää.
En voi syyttää koska mies rakastaa tätä naista, jopa koiramme ja lapsemme rakastaa häntä.. Luulen että kehenkään ei sattuisi, vaikka menisin pois..
Itsetuntoakin voi kehittää...
Voi kyynel...Luulen että kehenkään ei sattuisi, vaikka menisin pois.. Grow up!
Sinun miehesi tulisi hakeutua hoitoon ja mahdollisimman pian!
Miksi hän myöntää olevansa rakastunut exäänsä ja puhuukin hänelle erilailla kuin sinulle? Hän tuntuu kiduttavan sinua ja pitävän sinua ihan tyhmänä.
Päästä nyt "miesreppana" menemään... tuskin exäkään enää ottaa takaisin tuollaista ihmeellistä roikkujaa, mitä luulet hänestä vielä saavasi? Peli on jo pelaatu!
Ap kuulostaa siltä, että olisi itsekin pihkassa tuohon eksään. Miten edes tietää eksästä noin paljon. ...mun mies olisi lähtenyt lätkimää heti, jos olisi alkanut romantisoimaan edell.suhdettaan. Hälytyskellojen pitää soida ajoissa!
Jaa, taidat kirjoittaa minusta ja exästäni.
Jos auttaa, voidaan puhua asiasta...