Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ja mikä on Muru

Vierailija
10.02.2013 |

Kenestä Murusta kaikki tuossa yhdessä ketjussa puhuvat?

Kuka ihmeen Muru siis?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkonen, joka kertoilee täällä yhtenään omista ihmissuhdekuvioistaan. Ei pysy vaatteet päällä.

Tai siis joku pöytälaatikkokirjoittaja, joka vaan kehittelee noita tarinoita.

Vierailija
2/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt mä kirjoitan päiväkirjaa ja kerron samalla Murulle. Se jaksaa aina kuunnella mun jokaisen sydänsurun. Mulla on muuten Murun kuvakin seinällä. Se on aaaiiiivaaan ihana. Näen sen siis öin ja päivin enkä koskaan tuu unohtaan minkä näköinen se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - joskus melkein vaatteet lentää päältä, niinku kerran kun joku soitti ja kehui mun seksikästä ääntä. Se alkoi kertoa mitä sillä itsellään oli päällä: yläosa paljaana ja pitkät kalsarit jalassa - ei yhtään seksikästä. Ehkä sillä oli jotkut haisevat sukatkin mutta en muista. Oli kamala kesähelle ja mä sit rupesin kertoon sille mitä mulla oikeasti oli kun se oli ensin ehdotellut kaikenlaista vaikka kuinka seksikästä. Mutta mä ajattelin koko ajan että se on joku soluttautujapoliisi, joka vaan on utelias ja haluu tietää miten mä puhun puhelimessa. Siksi mä aloin kuvata sille mun tylsiä vaatteita: pitkäthousut, vanha ryysyinen t-paita, ei seksikkäitä alushousuja, ei mitään stringejä...JA PLÄRÄYS SE KATKAISI PUHELUN JA TUNTUI IHAN HIRVEELTÄ! Tuntui melkein kun se olisi raiskannut mut ja heittänyt hutaheitiin kun jonkun likaisen rätin.

Vierailija
4/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kertoa sen enempää, on tehty aloituksia missä on "Muru-wiki", ja aloituksia mihin kerätään murun ketjuja, mutta muru poistattaa niitä aina.

Vierailija
5/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinainen, joka elää huomiosta ja kertoilee elämästään tällä palstalla, kuitenkin niin, että "häntä ei voi tosielämässä tunnistaa". Kuinka jännittävää!

Eli jonkun roskaromaaneista, Sinkkuelämää-sarjasta ja itsestään suuresti vaikuttuneen harrastelijan luoma fantasiahahmo.

Vierailija
6/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähetti yhden rahalähetyksen - siis käteistä - sillä seurauksella, että sille ilmoitettiin, että sen kultaharkot on nyt jossain Dubaissa.

Juttu oli sen verta sekava, että Muru päätti itse lähteä hoitelemaan niitä kultaharkkojaan, ettei koko IMF mee ihan sekaisin. Sille tuli niin karmeasti viestiä kaikenlaisilta sijoittajilta ja vaikka mitä.

Nyt en sitten tiedä onks se saanut ne turvaan, kun joku alkoi vaatia, että asiaan pitää ottaa mukaan kaikenlaiset verovirastot ja asianajajat. Siis Muru saattaa olla ihan kusessa. Ehkä sen passiakaan ei ole pidetty aitona ja se istuu nyt jossakin räkäsessä vankilassa. Ainakaan siihen ei saa yhteyttä kännyllä. Soitin just paikalliseen lähetystöön ja yritin selvittää asiaa, mutta ei olisi kannattanut soittaa minnekään kun homma meni vaan entistä sotkuisemmaksi. Joku jo luuli, että joku on vankina jossakin lasisessa pilvenpiirtäjässä ja aikoo hypätä sieltä. Siis homma meni niin sotkuiseksi, että mä päätin unohtaa Murun täksi iltaa ja rukoilla sen puolesta ja odottaa huomista ihan iisisti. Kyllä mä sit taas kuulen siitä kun oikea hetki koittaa. Ei se oo kuollu, sanoo mun sydän ja se on lämmin.

Vierailija
7/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se sit kuitenkin joku palkattu ammattikirjailija, jos voi käyttää jotain delete-nappia?

Minusta tuo kuullostaa omituiselta. Onks ne sit olleet jotain ihan asiattomia ja saatu pois sit sillä perusteella?

Vierailija
8/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se sit kuitenkin joku palkattu ammattikirjailija, jos voi käyttää jotain delete-nappia? Minusta tuo kuullostaa omituiselta. Onks ne sit olleet jotain ihan asiattomia ja saatu pois sit sillä perusteella?

Vierailija
9/9 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se sit kuitenkin joku palkattu ammattikirjailija, jos voi käyttää jotain delete-nappia?

Minusta tuo kuullostaa omituiselta. Onks ne sit olleet jotain ihan asiattomia ja saatu pois sit sillä perusteella?

ja sitä voi kuka tahansa klikata. Täältä nyt poistuu milloin mitäkin viestejä syystä tai toisesta, eikä "murun" ketjujen katoamisen takana välttämättä ole "muru" itse.

Siitä sen sijaan olen varma, ettei kyseessä ole ammattikirjailija, vieläpä palkattuna :O Tuon tasoisella tekstillä ei Suomessa julkaista kirjoja kuin omakustanteena, ja taidokas kirjoittaja tuskin tahallaan yrittäisi muuntaa tyyliään mahdollisimman huonoksi. Amatööri asialla.