Mitä syötävää et ole tehnyt pitkään aikaan, vaikka ennen teitkin?
Minä tein tänään vatkattua puolukkapuuroa. Ei ole vaan tullut aukoihin . Teetkö sinä marjapuuroa?
Kommentit (24)
kanaviilokki, gulassi ja ruispuolukkapuuro tuli ekana mieleen. Karjalanpiirakoitakaan en ole leiponut vuosiin..
vispipuuroa tulee tehtyä sillointällöin.
Muutin reilu 10 vuotta sitten kotoa pois kuusitoista vuotiaana. Ekan viikon omassa kodissa paistoin siivutettuja kesäkurpitsoja pannulla ja siihen lisäsin mausteita. Koko viikon.
En oo kun kerran sen jälkeen tehny :)
Lisäksi mokkapalat, sämpylät, pizza ja tonnikala ruuat ovat väistyneet ruokalistalta.
jauhemaksakastiketta. Nam!!! En ole nähnyt missään myytävän jauhemaksaa. Ennen sitä oli lähikaupan pakastealtaassa. Mutta nyt niillä ei ole lihatiskiä eikä ne enää ite jauha :(
Meillä päin se on aina marketista riippumatta lihaosastolla ylähyllyllä. Ostan sitä aika usein jauhemaksapihvejä varten.
Mutta sitten asiaan. Juuri mietin, että kermaiset perunalisäkkeet on jääneet vallan meidän perheen ruokavaliosta. Ennen syötiin liiankin usein kermaperunoita joko sellaisenaan, valkosipulilla tai juustolla maustettuna. Kalaruuat on mun alelrgian pahentumisen takia jääneet vallan pois. Miesväki saa syödä kalansa muualla tai ainakin hävittää todisteet ennen kuin minä tulen kotiin.
Varmaan yli kymmeneen vuoteen... Ne oli hyviä, sellaisia rapeita, nam.