Olisiko sinulle ok, jos puolisosi kävisi viihteellä vastakkaista sukupuolta olevan kaverinsa kanssa?
Osan ajasta olisivat kahdestaan, osan taas isommassa porukassa. Perus viikonlopun kuppilakierros, alkoholiakin otetaan, ei kuitenkaan änkyräkännejä vaan asiallisesti.
Kommentit (9)
Mulla mies ei tosin tykkää "kuppiloista", mutta voisi hyvin mennä. Tai vaikka jonnekin muuallekin jos haluaisi.
Käynhän minä itsekkin. Viime kesänä mieheni oli työmatkalla ystäväni häiden aikaan, joten miespuolinen ystäväni lähti niihin kanssani ja nukkuimme huom nukkuimme myös samassa hotellihuoneessa. Ystävät ovat ystäviä, joten mitä outoa siinä on?
Voin itsekin mennä miespuolisten ystävien kanssa baariin ilman miestäni. Meillä on molemmilla kumpaakin sukupuolta olevia ystäviä, joista osa on yhteisiä.
kaverista. Joku vanha lapsuudenystävä tms. jonka minäkin tunnen olisi ok, uusi "opiskelukaveri" ei ehkä ihan menisi läpi...
niin mielestäni naimisissa olevien, perheellisten ihmisten ei kuulu käydä ryypiskelemässä, ainakaan vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa. Itse en käy, eikä käy miehenikään, koska on onneksi samaa mieltä kanssani, ehkäpä vielä jopa vähän jyrkemmin. Yhdessä käymme muutaman kerran vuodessa, kun lapset ovat hoidossa ja se sopii molemmille.
niin mielestäni naimisissa olevien, perheellisten ihmisten ei kuulu käydä ryypiskelemässä
Koska mies on itse sanonut että jos mies ja nainen on hyviä ystäviä keskenään, niin on siinä aina jotain enemmän. Näin siis ilmeisesti hänen tapauksessaan, joten ei varmaan olisi ok minullekaan :D Toki saattaa olla tapauskohtausta... Eivätkä kaikki varmastikaan ole samanlaisia.
Minulla on kyllä nuoruudessa ollut useampimakin miespuolisia kavereita, joiden kanssa olen ainakin omasta puolestani ollut vain kaveri, mutta enhän toki voi olla varma mitä miehet ovat syvällä sisimmässään ajatelleet...
Mukavia naisia nämä mieheni ystävät =) Jos ne nyt on tuntenut toisiaan ja käynyt viihteellä yhdessä kymmenen vuoden ajan ennen kuin minä tulin kuvioihin, niin miksi ei saisi enää tavata heitä?
Ei.