Mua ahdistaa sosiaaliset tilanteet.
Esim. työpaikalla, en osaa olla luontevasti varsinkaan suuressa ryhmässä. Jännitän ja olen hermostunut, jos esim. on alkamassa joku ryhmäpalaveri. Toki aina löytyy muutama, joiden kanssa juttelee mielellään, mutta suuret konttorit ahdistaa. Nyt jo vaivaa huominen töihin meno.
Muita samanlaisia? Mikä avuksi?
Kommentit (3)
Esim. työpaikalla, en osaa olla luontevasti varsinkaan suuressa ryhmässä. Jännitän ja olen hermostunut, jos esim. on alkamassa joku ryhmäpalaveri. Toki aina löytyy muutama, joiden kanssa juttelee mielellään, mutta suuret konttorit ahdistaa. Nyt jo vaivaa huominen töihin meno.
Muita samanlaisia? Mikä avuksi?
Konttoriin en siksi menisikään töihin. :/
Mua tosin ahdistaa ehkä vähän eritavalla. Mua ahdistaa se, että muut ihmiset tuntuvat niin järkyttävän tyhmiltä ja tyhjäpäisiltä. Mulla ei ole mitään yhteistä juuri kenenkään kanssa. Tästä johtuen vihaan monia sosiaalisia tilanteita, ei ole mitään puhumistakaan.
Työssäkäynnin ratkaisin jo vuosia sitten siten, että perustin yrityksen, jonka ainoa työntekijä olen. Vapaa-ajalla koetan sitten parhaani mukaan valita ne ihmiset, joiden kanssa olen tekemisissä. Sukujuhlat ovat ihan kamalia ja välttelen niitä kuin ruttoa. Joku voisi pitää mua erakkona, mutta ei haittaa.
En vain ole keksinyt mikä se mun osaaminen olisi, jota voisi kaupata muille.
Auttaako nuo betasalpaajat todella, mitä muita vaikutuksia niillä on? En haluaisi välttämättä syödä lääkkeitäkään.