Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥ pUoLuKaT torstaitohinat ♥♥♥

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Joulun lähestyessä puolukkapino hiljenee ja pinot lyhenee...?

Voi te ootte niin kovasti kyselleetkin kaikenlaista, vastaan yhteisesti ja koko jutun kertoen. Olin ihan varma tästä päivästä, ja tein heti aamulla ovistestin - mutta ei! En tiiä testaisko vielä illalla mutta sitten saa olla, ilmeisesti se ovis kerkes mennä jo viikonloppuna tai sitten kierto on ihan sekasin ja ovista ei ollenkaan... mikä olis kyllä outoa kun kuitenkin on ollu säännöllinen kierto. Noh, ei passaa stressata.

Ensin luulin että tästä tulis (tähän astisen) elämäni onnellisin kuukausi! Mutta voi järkyttävä mitkä paineet se mulle loikaan kun just nyt olis ainua mahollisuus. Mies sano että jos en lopeta stressaamista niin ei tuu mitään. Ja kyllähän minä yritän olla stressaamatta, mutta kun on vain tämä yks ainut mahollisuus... No mies sitten lupas että kuukautta venytetään 3 päivää niin että se toinenkin ovis tähän vielä mahtuu! Jipii! Niin ja [b]GALTSU[/b] se on tosiaankin yks kuukausi, ei yks kierto! (ja nyt siis reilu kuukausi) =o) Niin ja [b]LUNA[/b] kysyi vielä sitä oonko tuntenu muina kuukausina oviksen, kyllä oon ja oon tuntenut sen nytkin mutta jotenkin niin hetkittäin, mahakipu alkoi lauantaina (joten paljon mahollista että ovis meni jo) sitten se väheni ja paheni taas eilen (jolloin olin ihan varma että tänään testi näyttää plussaa!)

Eilen mies avautui illalla ja kertoi siitä miten sitä jänskättää. Minä kysyin että hyvällä vai huonolla tavalla. Mies sanoi että aika huonolla, että alkaa tulla katumapäälle. Vaikka mun kannalta nämä asiat oli ikäviä niin olin silti niin kovin tyytyväinen koska ensimmäisen kerran mies OIKEASTI kerto mitä se tästä vauva-asiasta on mieltä... Ja minä sanoin että voiaan toki purkaa sopimus jos siltä tuntuu koska enhän halua vauvaa jos ei mieskin sitä halua. Eikä musta tunnu nyt pahalta ollenkaan, vaikka niin varmasti voisitte kuvitella. Otan tosi rauhallisesti, lopetan ressaamisen oviksesta ja muusta, antaa mennä vain omalla painollaan. Jos ei nyt tärppää niin sitten se on tarkotuskin vasta myöhemmin onnistua. Ainakaan vielä mies ei oo perunut enkä usko että kovin helpolla peruukaan, tietäähän tuo mikä show siitä alkais, mutta en aio sitäkään turhan päiten miettiä.

Apua nämä mun jutut on nyt pelkkää omaa napaa, mutta on tämä sen verran iso harppaus!

[b]JennaJanette:[/b] Otahan nyt lokoisasti lepäillen loppuviikko!

[b]Tiitikkä:[/b] Minä olen tehnyt villasukat aina lankakerässä olleen ohjeen mukaan eli ihan perusohjeella. Jaksuja sulle sinne!

[b]LUNA:[/b] Ei meilläkään mies luota varmoihin päiviin ja kumitkaan ei oo suosiossa mutta kyllähän tässä selvinnyt on. Mutta ehkä sullekkin käy sitten kuten Miitsulle että pillereitten jälkeinen eka kierto on todella hedelmällinen! ;o)

Plussasäteitä [b]NIKILLE[/b]! ~~~~~~~

Ai joo vielä vastaus [b]NEITINOKKOSEN[/b] kysymykseen: oon ostanut jo melkeen kaikki joululahjat =o)

Vierailija
2/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Vähän aikaa olen ollut pois ja mitä saankaan palatessani lukea????

Onnea HAnnele, ja plussasäteitä Galtsulle ja kaikille tuplailijoille!

Käännytys on teillä onnistunut...

Minä vielä jatkan miehen suostuttelua. On se niin hölmöä, että melkein aina jossain muussa asiassa kuin vauva-asiassa, olen aina saanut tahtoni läpi, paitsi tässä. olen jo kohta kaksi vuotta jauhanut samaa asiaa, ärsyttävää. Kohta pitäisi olla mun vuoro. Tänä vuonna ajattelin sitten suorittaa koulua ihan kunnolla (kaikki loput kasvatustieteiden opinnot, gradu, loppuharjoittelu, sivuaineita 3kpl) eiköhän siinä ole kolme kertaa enemmän kuin yleensä, sitten pitäiskin olla OKL:n puolelta valmis ja töihin, töiden ohella voi jatkaa vaikka aineopintojan biologian puolella, tai sitten suoritan nekin ennen töihin menoa), jotta saan paperit, sitten töihin vähäksi aikaa ja sitten ei voi enää olla mitään syytä.

Hauskaa torstaita puolukkaiset!

ilona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit eilen kysellyt mun piinailuista. Tänne täti löysi taas kutakuin ajallaan eli piinat päättyi lyhyeen. Kp5 menossa ja uutta ovista odotellaan. Mies on nyt viikon reissussa ja saapuu kotiin pupuilemaan juuri sopivaan aikaan. Vuodenvaihteessa sitten seuraavan kerran jännitystä luvassa.

Parempaa onnea sulle piinailuissa!!

Vierailija
4/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoinpa raahautua jo koulullekin, jippii! Oli kovasti tarkoitus tulla tänne jo kahdeksalta lukemaan, mutta kuinkas taas kävikään- nukkuminen houkutti huomattavasti enemmän kuin lukeminen!

On se aina niin mukava lukea, että jonkun mies on taipunut. Herättää toivoa, että niin voi käydä minunkin kohdalla! Meillä on nyt taas mies sillä päällä, että katsotaan tilannetta sitten kun mun menkat alkaa. Siis katsotaan, ei jätetä kumeja pois! Sanoi yhtenä päivänä, että pitäis olla naimisissa tai ainakin kihloissa ennen lapsen hankkimista! Aikaisemmin se oli minun mielipide, mutta nyt ilmeisesti hänenkin! Tuntuu että miestä jännittää se miten vauva muuttaa meidän suhdetta ja muutakin elämää! Täytyypä odotella kärsivällisesti niitä menkkoja! Laastarit jätin pois reilu kuukausi sitten ja nyt on siis kp32 (tai ainakin sinne päin). Jospa ne menkat kohta tulis...

Nyt täytyy aloittaa ruotsin lukeminen!

Mukavaa päivänjatkoa!

Vierailija
5/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Minä heräsin tänään seittemän jälkeen, vaikka oisin saanu nukkua. Köllin sitten kuitenkin muutaman tunnin ihan huvikseen. Ei oo helppoa tuo makaaminenkaan... selkää on alkanu särkeä makuulla ollessa vietävästi. Vauva tuntuu masussa jo isolta ja kun se päättää kääntyä, niin se tuntuu! ihme pungertaja tuolla asustaa :) Soitin töihin ennen kahdeksaa ja ei ne oikein tahtoneet ymmärtää miksi olen saikulla... tuli itellekin sellanen lusmu-olo sitten... tuleekohan tästä levähtämisestä muuta kuin lisää stressiä? Tsempatkaa nyt, että on ihan oikeutettua ottaa edes kerran raskaudessa vain itsensä ja vauva huomioon. Ja eikös sitä niin sanota, että kukaan ei ole korvaamaton. Tuolla töissä meinaan.

HANNELE: Kuulostat nyt oikein onnelliselta vaikkakin hiukan stressaantuneelta. Ihan eri ääni on kellossa kuin muutama aika sitten, kiva! Musta on hienoa, et miehesi avautu sulle hiukan, pääset sinäkin taas vähän lähemmäs hänen ajatuksiaan. Vaikka teillä ei tärppi kävis tässä kierrossa, niin olet varmasti paljon rennompi nyt vauva-asian suhteen kuin aiemmin...? Tärppiä toki toivotaan kovasti ~~~~

NEITINOKKONEN: Mulla ei ole vielä kuin pari lahjaa ostettuna. Muutenkin ostoslista on pitkä, joten ostettavaa jää varmasti ihan viime metreille. Tykkään shopata toisille, joten ei stressiä siitä asiasta... ainakaan vielä ;)

GALTSU: Kuulumisia???? Mitä se testi näyttää?!

Olikos se LUMIINA joka kyseli mun hiuksista... pahoittelut, jos en muista nimeä oikein :/ Mulla on juu pitkät hiukset ja sellaseina ne aion toivottavasti säilyttääkin huolimatta kampaamoreissusta. En oikein oo varma millaset hiukset haluan, mutta kaippa se täti osais leikata ne ilman kunnon ohjeitakin. Hirveen hankala aina selittää kampaamossa, et millaset hiukset haluaa. Tosin sitten jos ei tuu mieluisat, niin voi syyttää vaan itteensä kun ei osannu neuvoa.

Selkäpuoli JJ 31+2 keta Tuuttiksen♥♥

Vierailija
6/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Kiitos [b]Ilona[/b] onnitteluista ;o) Jatkahan sinä sitä suostuttelua ja toivottavasti saat tulosta aikaseksi! Tsemppiä kouluhommien kans!

[b]JJ[/b]: ihan oikeassa oot, varmaan osaa ottaa rennommin tän vauva-asian vaikkei nyt vielä vauvaa saataiskaan alulle... Nyt ainakin mies on todistanut että on tosissaan ja haluaa sitä myös ja ihan " pätevähän" se syy on miksi tammi-heinäkuussa ei voida tuplailla... Mutta sitä pelkään minä sekä mies että miten pettynyt oon jos nyt ei onnistukkaan. Mutta turha murehtia etukäteen! Ja jos nyt ei onnistu niin otan sitten OIKEEN RENNOSTI tammi-heinäkuun ja nautin elämästä. Tähän asti kun ei oo voinut nauttia kun pitää vaan koko ajan suostutella miestä... Itte asiassa oon harkinnu niitä pikkujoulujakin että jos jois sitten kuitenkin ja yrittäs elää ihan niinku mitään ei oliskaan. Vai syyttäsinkö sitten jälkeenpäin itteäni että jos tärppi ei käykkkään että se johtu varmasti just siitä...?!?

Kyllä se on ihan oikeen nyt lepäillä, ja tosiaan kyllä ne pärjäävät töissä ilman suakin! Sellasta se sairaslomalla tahtoo olla että on huono omatunto ja tuntuu että oikeesti vois olla töissäkin! Mutta sairaslomahan on lääkärin/hoitajan määräys ja sitä on toteltava!

HANNELE kp 20

Vierailija
7/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue][b]JJ:[/b] Kyllä olen sitä mieltä että raskausaikana [b]pitää[/b] jäädä kotiin pitämään saikkua, jos tuntuu yhtään siltä ettei jaksa tehä töitä!!! Töissä et oo korvaamaton, mutta Tuutille olet =) Joten muista ottaa rennosti!

[b]Hannele[/b]: No mutta nythän sun ei tarvi stressata oviksesta tällä kierrolla kun saat nauttia siitä sitten ens kierrossa ja kun teillä vielä jatkuu se ehkäsytön kuukausi =) ++++++ Plussasäteitä lisää +++++++-> Hannelelle!

[b]Ilonalle:[/b]Kyllä se sunkin mies vielä sieltä taipuu, kerrohan että täällä puolukoissa alkaa kaikki olla jo odottelemassa plussia, että sun pitää päästä samaan tilaan ;) No joo, painostus on pahin mahollinen keino... Itseki oon siitä monesti saanu kuulla....

-Thunderi-

Vierailija
8/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kierto melkein samassa, kävin tarkistamassa ja mulla on kp21... Mikähän pointti tässä piti olla...

Vierailija
9/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Kiitos kaunis TUNDALLE ja HANNELELLE tsempistä. Tuo oli niin ihanasti sanottu, et töissä en ole korvaamaton, mutta Tuutille olen :`) *herkkiksenä*

VILLASUKISTA: Mä oon kans tehny vyötteen ohjeen mukaan yleensä, mutta koklasin omiin sukkiin ton linkin ohjetta. Tuli nätit omasta mielestä ainakin :) Tossahan ei siis tehdä joustinneuletta ollenkaan. Ja toi varsi kääntyy musta ihanasti.

http://www.kaspaikka.fi/neulonta-A&O/asusteita_vaatteita/sukat-tossut/s…

Vierailija
10/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt lukemassa, mutta kirjottelu jäänyt vähemmälle, kun on niin hillitön kiire kun tentti lähestyy. Hyvä kun syödä ja vessassa ehtii käydä. Tämän kamalan kiireen takia jää joululahjojenkin osto sitten viime tinkaan. Mä kyllä nautin siitä että saa miettiä mitä kellekin antaa että ei se sitten kyllä varmaan mitään kamalaa stressiä aiheuta, vaikka en siis yhtä ainoaa lahjaa ole saanut hankittua vielä.

Olen tuolla pitkisten puolella käynyt pikkusen pinoutumassa, kun mieltä vaivaa niin kovasti tosi pitkä kiertoni. Siis nyt kun mies on suostuteltu, niin seuraavaksi sitä alkaa sitten stressata, että pystyykö sitä ikinä vauvaa saamaan...lääkäriin kai sitä on mentävä jotain hormoneja hakemaan.

JennaJanette ottaa nyt vaan ihan rennosti !!!

Ja se piti vielä sanoa että mä olen aivan mahdottoman kateellinen kaikille teille jotka osaatte tehdä käsitöitä !!!!

Pumpsu kp 42

Vierailija
11/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että ihan sama tuli mieleen kuin Thuderille tuosta JJ:n saikusta! Nimittäin se korvaamattomuus...Nyt kyllä lepäät kun käsketään, jonkin ajan kuluttua nimittäin lepäät silloin kun voit, jos voit;)

Hannele, mene ihmeessää niihin pikkujouluihin ja juo vaikka sitä punkkua! Parempi olisi yrittää elää mahdollisimman normaalia (=stressitöntä) elämää nyt ettet turhalla paineiden ottamisella aiheuta itsellesi turhaa huolta ja murhetta. Ja aina voi jossitella: jos et mene pikkujouluihin ja (mitä tietenkään EMME toivo) ei tärpää, niin silloinkin harmittaa. Ja joo, tiedän, että on tosi helppoa sanoa, että relax vaan, mutta yritä edes. Jookos:)

Mulla on melkein kaikki joululahjat nyt hommattuna, jess. Enää puuttuu miehen lahja ja tytön kummitädin, jälkimmäisen kyllä tiedän mutten ole vielä ostanut. Miehen lahja on edelleen suuri mysteeri...Ukko kysyi multa yksi päivä mitä mä haluaisin joululahjaksi ja melkein vastasin että vauvan ensi syksynä, mutta pidin kuin pidinkin kieleni kurissa. Yritän pitää nyt niin matalaa profiilia aiheesta kuin ikinä vaan voin ja annan ukon itse tehdä päätöksen -mahdollisimman pian, kiitos;) Tai kyllähän se mies sen päätöksen vauvanhankkimisesta joka tapauksessa tekee, sitten kun tekee, mutta tällä kertaa pyrin olemaan painostamatta, jos vaikka päästäisiin hieman lyhyemmällä odotusajalla kuin viime kerralla.

Noista kiertopäivistä: näyttää siltä, että mulla on imetyksen lopettamisen jälkeen tasaantunut kierto vanhaan tuttuun 28 päivään. Eka kierto oli kaksi viikkoa pidempi, mutta nyt siis ollaan tutussa ja turvallisessa. Oviksen tunsin ihan " oikeaan aikaan" kaksi viikkoa sitten, joten tuskin alan tikuttelemaan nytkään. Tietty jos vauvaa ei ala kuulumaan -sitten joskus, kun sitä edes yritetään- niin silloin voisi tietenkin kokeilla, mutta alkuun varmaan riittää, että harrastetaan Sitä riittävän usein. Onneksi Se ei ole vastenmielistä puuhaa=) Mä en kuollaksenikaan muista minkä merkkisiä pillereitä aikoinaan söin, mutta ne ei ainakaan estäneet ovulaatiota ja silloinkin tunsin selvästi oviksen. Saatta olla, että ne pilsut alkoi M-kirjaimella, mutta voi olla ettei alkanut...

Joopa joo, nyt taidan oikaista itseni tuohon sohvalle tuoreen Anna-lehden kera:))

-Lillis-

Vierailija
12/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]No mutta kyllä te sen varmasti tiiätte sanomattakin! JA mieskin tietää mutta silti tekis mieli kertoa ja kertoa... Kumma juttu että ennen jaksoin puhua kaikille vauvakuumeesta (ja haukkua miestä) mutta haluan vain pitää tämän ihanan asian itselläni!

[b]THUNDERI[/b]: kylläpä mennään samoissa päivissä. Samoten Lumiinalla tais olla myös kp21 kuten sulla.

[b]PUMPSU:[/b] Intoa sullekkin kouluhommiin!

[b]LILLIS:[/b] Niin minäkin aina ajattelin että sitten kun yritys alkaa niin meininki on " tulee jos on tullakseen" , ei mitään oviksen tärppäilyä ym. Mutta täällä palstaillessa tulee liian tietoiseksi näistä kaikista jutuista ja nyt kun sitten " tuplaus alkoi" niin meinas ihan pakkomielle tulla niistä kaikista ja hyvä ettei itku tuu kun S:n jälkeen tuntee kun simpat valuu ulos... Minäkin söin kerran M:llä alkavia pillereitä, Mercilon oli merkki, olikohan sulla sama merkki?

Minä oon vihdoin keksiny miehelle joululahjan ja se tulee kyllä tarpeeseenkin nimittäin vyön. Ja sitten aion ostaa sellasen lastenkirjan jossa on pikkupoika joka on mieheni kaima... Ja itse toivoisin joululahjaksi raskaustestin plussalla! Menkat pitäis alkaa 21.12 ja oon aatellu että jos ei oo alkanu vielä jouluaattona niin sitten testaan! Kuinka ihana joululahja se oliskaan! Toisaalta jos tulee nega, niin kuinka inhottava joulu siitä tuleekaan... Sen on PAKKO olla plussa!

Vierailija
13/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen rekisteröidyin näille sivuille, joskus tosin olen käynyt lukemassa palstoja.

Mulla on ollut tässä kuukauden päivät on-off vauvakuume, kunnes tunne varmistui viikonloppuna; tahtoo vielä yhden lapsen. Meillä on ennestään eskarilainen, aivan pian 6-v Aapo-poika ja sitten kaksi pikkupimua Ella (s. 5/03) ja Siiri (s. 2/05). Eli vauvahan meillä onkin, mutta eihän se kohta enää oo, ekat askeleet otti eilen jne :)

Meillä on aina puhuttu kolmesta lapsesta ja nyt tosiaan minä rikoin tämän sopimuksen alkamalla haaveilemaan lisämuksuista. Otin asian puheeksi miehen kanssa viime perjantaina ja vastaus oli odotettu " Ei todellakaan" .

Sunnuntaina sitten keskusteltiin asiasta (siis minä puhuin, mies kuunteli) ja lopputulos oli, että ehkä joskus. Nyt mulla on pillereissä taukoviikko, seuraava läpyskä pitäs aloittaa ensi keskiviikkona ja eilen mies suostui harkitsemaan asiaa sinne asti. Aika hiljasta taitaa olla, että suostus, mutta toisaalta nykyisen kuopuksen suhteen mies muutti mielensä " ei ainakaan kahteen vuoteen" lauseesta " mikä etteiksi" kymmenessä päivässä. Eli salaa itseltänikin toivon, että mies kuitenkin suostuisi, mutta pitää nyt odotella rauhassa.

Lisäksi tässä on sellainen juttu, että meillä esikoista yritettiin vuosi ennenkuin tärppäsi, kakkosta hommailtiin yli vuosi (1v 2kk) ennen plussaa ja kolmas tuliki sitten eka laakista. Eli olen laskenut senkin, että Siiri voi ehtiä hyvinki 2-vuotiaaksi ennen kuin tulen raskaaksi, vaikka nyt lopettaisinki pillerit. Tai sitten ikäeroa tulis 1v7kk :) Ikinä ei voi tietää..

No mutta, vierailen täällä varmaanki lähes päivittäin...toivottavasti tullaan " tutuiksi"

Vierailija
14/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Toivottavasti miehesi vielä kerran heltyy vauva-ajatukselle!

... miksi miesten pitääkin olla niin hankalia tapauksia...

Lähden tästä kohta kotiin, mies lupas värjätä mun tukan kun lauantaina on ne pikkujoulut. Huomenna en pääsekkkään kotiin kun olen lupautunut lapsenvahiksi ja nyt jo tuntuu että kuolen varmaan ikävään kun en saa olla miehen kainalossa. Miettikää nyt: 1,5 vuorokautta erossa, varmasti siihen kuolee... ;o)

Vierailija
15/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Crimson]tai sitten ei. Mullakaan ovista ei kuulu ei näy, vaikka nyt siis kp 21 ja viime kierrossa tähän aikaan sen tikutin. Meille on varmaan Hannele sattunut joku virheellinen erä;) Muutama päivä sitten oli kyllä taas nännit arat, mutta eipä tikku keksinyt ovista silloinkaan. Lisäksi vähän tätimäistä vatsakipua ja välillä vihlaisee ylösnoustessa, mutta tikku pysyy testiviivalla. Kummallista, ed. kierrossa ei ollut varsinaisia ovistuntemuksia, mutta tikku sen löysi, ja nyt ois oireitakin mutta kun ei vaan näy ei.

[color=DarkSlateBlue]Kyllä nyt JennaJanette ajattelet vain itseäsi ja pikkuista Tuuttia♥ Muulla ei ole merkitystä. Pitkälle olet muutenkin pärjännyt ilman saikkua, joten nyt rentoudut hyvällä omalla tunnolla. Vaavikin on varmasti mielissään kun saa äidin jakamattoman huomion:)

[color=Crimson]Mitäs Galtsu, miltä testi vaikuttaa??[/color]

-ovuloimaton Lumiina :/

Vierailija
16/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Galtsu: Juu oon kyllä ollut aika malttavainen vauvapuheiden suhteen. Siis puolituplaus käynnissä, jos joku nimi pitää keksiä. Marraskuun alussa testasin siis plussan...oisko ollut testissä virhe, koska heti seuraavana aamuna kontrollitestillä nega....arvaa vaan suututtiko koko helvetin testit.. no mies ei ollut sen oletetun plussan jälkeen ollenkaan pahoillaan... ett vauva tulee. no ei tullut vauvaa...siinä sit puheltiin, ett kumia ei käytettäis, mut nyt hänkin on vetänyt vähän hommaa takas, ett keskeytettyä yhdyntää aina silloin tällöin...viime oviksen aikaan oltiin kyllä ihan paljaalla...patti tilanne, kun ukko soutaa ja huopaa...

Luna: oon samaa mieltä galtsun kans siitä, ett mies ei suinkaan päätä sitä asiaa syötkö pillereitä vai et. Nainen päättää tosiaan itse siitä asiasta pumppaako itteensä hormonia vai ei... mä ainakin kylmän viileesti viime keväänä ilmoitin miehelle, ett lopetan pillerit ja sillä siisti, hän ei saanut millään tavoin muuttumaan mun mieltä... eikä kyllä hirveesti yrittänytkään, kun tietää ett pidän pääni jos jotain päätän.

Merineito: millaiset kutsuista nyt sit tulee. mikä se teidän virallinen hääpäivä sit olikaan...millois puolukoille tulee kutsut ;) ??

Galtsu: mun käsittääkseni se voi olla tosi vaarallista jos kysta puhkee mahaan...tai esim. munasarjoihin. näin serkulleni ainakin sanottiin, kun häneltä leikattiin se loppukesästä..

JJ: jaksuja sulle. lepo tekee nyt poikaa. Älä suinkaan pode huonoa omaatuntoa. Nauti kampaajasta...

ihanaa, tänään sit stand uppia kattoo. Ja huomenna osaston pikkujoulut ja kampaaja kahdelta =) tukka onkin ihan väritön nyt ja kasvanut tosi paljon yli mallista...

ihanan erilainen ja menotäyteinen viikonloppu. toivottavasti maksa kestää tän bailaamisen

=)

Bailu-Golda

Vierailija
17/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOLDA: siis kystan puhkeaminen voi olla toki vaarallista, sanoinko tosiaan et se ois vaaratonta? Mutta tarkoitin lähinnä sitä että se oli (omasta :))mielestäni hyvä juttu, ku itteltä puhkes. Varsinkin jos kysta kiertyy munasarjan ympärille, niin se voi jättää sen ilman happea ja munasarja voi mennä jopa kuolioon. Mutta harvemmin niin käy, niin sanoi mulle lääkäri ;), tai niin mä ymmärsin..

Mutta mun pitää nyt samantien lähteä, äippä tullut just leikkauksesta, mun pitäis nyt yöpyä siellä ja hoitaa sitä.. Joten pinoudun seur kerran vasta huomenna. Nopsaa omat kuulumiset. Tätiä ei vieläkään näy, tissit turpoaa ku mitkään (edelleen-> menkka oire?? jäänyt päälle), testit negat, mutta äsken ku kävin aidille hakemassa lääkkeitä ostin apteekin oman ja MIELESTÄNI SIINÄ OLI HAAMU! Se vahvistui testiajan jälkeen ja nyt tunnin päästä näkyy viiva jo hämärässä, mutta en usko tai halua uskoa että se on roskishaamu. Edellinen haamu vahvistui nyt päivässä selväksi viivaksi, toivottavasti sekään ei ollut roskishaamu (= kanssa apteekin oma), muut testit siis näyttäneet negaa, joten ehkä se yks vaan näyttää sitä haamua aina ja vahvistaa sen, [b][color=red]onko kokemuksia?? Mielestäni tässä vaiheessa pitäis olla jo selvä viiva, riippumatta siitä mikä pissa on kyseessä, vai? Mutta viimeksi siis aamupissasta tein kolme päivää sitten ja nega oli.. :=(

Mutta nyt siis taas tien päälle!

Vierailija
18/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo tullu reiluun viikkoon käytyä vauvasivuilla ku koko ajan on ollu jotain hommaa. Viikonloppu meni pidennettynä miehen vanhemmilla. Vauvasta ei oo puhuttu aikoihin joka on ehkä edistystä minulta.. saa ukko hetken rauhan tältä asiaslta ja saa ehkä rauhassa miettiä asioita.

nyt en kyl muista mitä galluppeja on ollu ku jouduin viikon pinot kahlaamaan läpi ja siinä oli kyl hommaa..=) No tämmöset gallupit tais ainaki olla:

Haluan sairaala synnytyksen alateitse ja kaikki maholliset kivun lievitykset jotka vaan annetaan.. (viime viikolla näin jo painajaista sektiosta..)

Joululahjat olen ostanut melkein kaikki, eli ihan hyvällä mallilla on se asia.

Nyt joudun poistumaan, mutta yritän nyt pysytellä pinossa tiheämmin..:)

Plussasäteitä kaikille niitä tarvitseville!!!!!

-Pikkupiru-

Vierailija
19/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Juveliks!!!

Vierailija
20/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele, ei ne pillerit olleet Mercilon-merkkisiä, ehkä se ei alakaan M:llä...Sama pää kesät talvet=)

Jee, sain tehtyä joulukortit! Ainakin melkein:p Ja kamalin osuus eli kadonneiden osoitteiden metsästys on vielä tekemättä. Taidan jättää sen ukon hommaksi, kun mä oon väsännyt kaiken muun. Mieluummin olisin aloittanut kadonneiden kuukautisten metsästyksen (ja huonoin tuloksin tietenkin;) mutta ei tartte, tänään alkoi. Oli kyllä ihan oletettavaakin. Nyt en toivoisi mitään muuta niin paljon kuin pikku " vahinkoa" sillä siinä vaiheessa ollaan, että ilolla otettaisiin uusi tulokas vastaan. Mutta tekemällä tekemään ei voi vielä aloittaa, ärsyttävää;( Pitäisköhän mun olla kuitenkin edes vähän aktiivinen asiasta puhumisen suhteen, jos mies luulee että mä en haluukaan vauvaa? Edellisellä kierroksella ei jäänyt epäselväksi halusinko vai en...

-L-