Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkionsiirtoon viikolla 51?

08.12.2005 |

Hei!

Onko kukaan menossa siirtoon viikolla 51? Meillä on tulossa hoito luovutetuilla munasoluilla silloin, luovuttajan punktio ja alkionsiirto (jos kaikki menee hyvin) on juuri joulun alla. Olen juuri viikonloppuna aloittanut estrogeenillä, nyt toivotaan vaan että limakalvo kasvaa...

T. Hathor

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että odotatte huomiseen. Joo, me mennään heti PASiin kun voi, soitin tänään klinikalle ja ne sanoi että IVF:n jälkeen on hyvä odottaa seuraavaan kiertoon eli helmikuusta sitten jännäillään taas. Toivotaan ettei teidän tarvitse!

Vierailija
42/43 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se oli nega. Oli kyllä aika kamala tunne kun tuijotin sitä yhtä kontrolliviivaa. Pelko nousi, että näinkö se tulee aina olemaan? Ehkä en saakaan koskaan enää nähdä sitä toista viivaa testissä? Tuntuu siltä että en ole vielä missään tapauksessa " valmis" näissä asioissa,haluaisin vielä monta lasta, jos saisin itse päättää. Vaan sitä en saa, joku muu päättää ilmeisesti näistä asioista. Ja meille ei nyt annettu sitä toista lasta, ainakaan vielä.

PASiin mekin menemme. Klinikalla sanoivat että voidaan yrittää heti uudestaan, jos jaksan. Joten laskeskelin tässä että tammikuun lopussa tai helmikuun alussa voisin taas käydä siirrossa, jos alkiot selviävät sulatuksesta. Nyt sitäkin pitää jännittää, mitä jos ne kaikki tuhoutuvat??? Niin voi kuulemma myös käydä, jos on oikein huono tuuri.

Oletteko miettineet haluatteko yhtä vai kahta alkiota seuraavalla kerralla? Minä ajattelin tässä, että jos sulatuksen jälkeen on kaksi siirtokelpoista alkiota, niin ne siirretään molemmat. Näin luulen ainakin, saa nähdä muuttuuko mieli ennen sitä. Kaksosraskaudessa on niin suuret riskit, enkä haluaisi aiheuttaa mahdollisille vauvoille mitään ylimääräistä riskiä. Nehän syntyvät usein ennen aikojaan, ja kuulin juuri yhdestä jonka vauva syntyi rv32, ja se kuoli. Se olisi kauheinta mitä voisi tapahtua.

Kiitos piinailuseurasta, harmi että tämän piti päättyä näin. :(

Hathor

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me sitten päästään ehkä piinailemaan PAS-pinoon yhdessä... Ei tässä kyllä näin pitänyt käydä. Sulla ilmeisesti voidaan aloittaa heti kun tuntuu siltä että taas jaksaa odottaa ja toivoa (kun ei tartte odottaa seuraavia kuukautisia)?

Sama olo täällä epätoivon suhteen. Meillä kun ei ole ollut sitä yhtäkään plussaa ikinä, vaikea uskoa että sellainen joskus voisi tulla. Olen aika väsynyt.

Toivottavasti ne ei kaikki tuhoudu sulatuksessa. Tiedätkö yhtään jos se olki, josta on siirto ajateltu, menee mönkään niin ehtiikö sitten sulattaa toisen vai meneekö koko kierto pieleen?

Meillä varmaan kolme ensimmäistä PASia yritetään yhdellä alkiolla, niitä kun on pakkasessa niin että kolme on yksin pakastettu ja neljässä oljessa on kaksi kussakin. Tai en tiedä, ehkä sitä haluaisi vähän nostaa onnistumisen mahdollisuuksia...

Toivotaan että me molemmat nyt pian kuitenkin plussataan. Kiitos seurasta, tavataan toisissa pinoissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi