Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista olet kateellinen toisille?

Vierailija
10.02.2013 |

Mä alotan: tulen tosi kateelliseksi, kun luen Facesta, kuinka 35 v ystäväni on tehnyt kaikkea 33 v sisarensa kanssa. Voi kun mullakin olis sisko, jonka kanssa nähdä ja viettää perheiden kanssa aikaa... :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vanhemmat hoitaa aina tarvittaessa sen lapsia. Itsellä ei isovanhempia lähellä. Kade!

Vierailija
2/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveistä ja helpoista lapsista.

t. erityislapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vaan päähän kun itse ei pääse töihin ja tietää että moni pääsee suhteilla. Olen kateellinen toisten työpaikoista.

Vierailija
4/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kateellinen, kun joillain niin helppoja lapsia, että kulkevat käsi kädessä niiden kanssa. Oma vaan juoksentelee ja säntäilee eikä ikinä oo suostunut pitää kättä kädessä!

Vierailija
5/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haaveilen että minäkin saisin joskus laihdutettua, ja saisin hyvän työpaikan (tai voittaisin lotossa) En ole toisille ihmisille kateellinen, koska elämä on opettanut että kaikilla on omat ristinsä tässä elämässä. Minulla on myös paljon sellaista josta joku toinen voisi olla kateellinen.

Vierailija
6/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta rahasta, rakkaudesta ja terveydestä en sinuna olisi kateellinen. Et nimittäin tosiaankaan voi tietää, mitä pinnan alla on. Mä esitän normaalia, vaikka mulla on vaikeuksia terveyden kanssa. Enkä myöskään kellekään kerro parisuhdeongelmista (niitä on takuulla kaikilla!). Ja rahastakaan ei voi tietää. Luulin kerran eräitä tosi rikkaiksi, kun hieno auto, matkoja ym. Sitten sain tietää, että heillä kamalasta lainaa. Elivät lainarahalla! Itsellä ei ylellistä elämää mutta ei lainaakaan :)

Vierailija
7/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se,että jonkun mies rakastaa ja haluaa rakastella. minun mieheni ei tee kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä