Riittääkö nämä vaatteikseni Thaimaassa?
8 puseroa
4 hametta
1 housut
2 mekkoa
3 rantavaatetta
En usko että paikanpäältä ostan itselleni pahemmin mitään, ainakin povi tuottaisi ongelmiakin koska paikalliset naiset eivät povekkaita taida olla..
Kommentit (10)
Miten ihmeessä pärjäät reissussa jos pakkaaminenkin noin hankalaa ;)
Ota vaikka pulveria mukaan jos ei vaatteet riitäkään. Menee ehkä minuutti kun huljautat paidan puhtaaksi. Ja hyvissä hotelleissa on pesula.
Voi hyvä ihme sentään :)
Ettekö ollut 15 vuorokautta Thaimaassa? Sinulla on vaatteet 10 päivälle, ja ehkä joku pusero ei ole niin nuhjuinen/hikinen/likainen, että pystyt käyttämään uudestaankin. Matkavaatteina on ilmeisesti nuo housut.
Oma kokemukseni vaatteiden pesemisestä oli aika kurja. Onko hotellissa kuivausrumpua/kuivaushuonetta? Meillä ei ollut, ja vaatteet pysyivät kuumassa ja kosteassa kosteina monta päivää. Lopulta hiustenkuivaajalla kuivatettiin.
eli ei kannata liikaa ottaa vaatetta mukaan + sieltä saa halvalla ostettua uusia (on isojakin kokoja)..
Thaimaassa on kuuma ja kostea ilma joten itse olen aina ottanut ne kaikista ilmavimmat vaatteet mukaan.
Ne on pakattavissa olevissa vaatteissa, lentovaatteeni on erikseen.
Mulla ei ole hajuakaan kys maan vaatekoista, en ole mikään "iso" ihminen itsekään mutta isompi kuin he ja povea tosiaan löytyy enemmän kuin b-kupin verran.
Eli lähden siitä liikkeelle etten sieltä pahemmin vaatteita ostele.
Alusvaatteissa varsinkin olen panostanut puuvillaan, juurikin tuon hiostavuuden vuoksi.
Egyptissä ei ollut sillä niin väliä koska siellä oli kuiva ilmanlaatu.
ap
Siis pesulassa ne vaatteet pestään eikä missään hotellin lavuaarissa. Ei todellakaan maksa juuri mitään, ja ovat seuraavana päivänä noudettavissa.
Housut jäänyt ainakin mulla pitämättä, ei vois kuvitellakaan et laittas sellaset päälle sellaisessa kuumuudessa, edes illalla. Hameet ja väljät mekot kaikkein parhaimpia.
8 puseroa
4 hametta
1 housut
2 mekkoa
3 rantavaatettaEn usko että paikanpäältä ostan itselleni pahemmin mitään, ainakin povi tuottaisi ongelmiakin koska paikalliset naiset eivät povekkaita taida olla..
minä ostan aina kadulta uudet mekot ja olen kokoa 42 ja takuulla on povea. mulla on mukana pari pareota ja bikinin housuja ja uikkareita. yksi mekko sitten. ja jätä puuvilla kotiin.....
ja olen 2-3 viikkoa. 4 hametta ja 8 puseroa kuulostaa kyllä aika epäsopivalta
Miten ihmeessä pärjäät reissussa jos pakkaaminenkin noin hankalaa ;)
Ota vaikka pulveria mukaan jos ei vaatteet riitäkään. Menee ehkä minuutti kun huljautat paidan puhtaaksi. Ja hyvissä hotelleissa on pesula.
Voi hyvä ihme sentään :)
Pulverit matkaan ja istut lomasi tullissa kun tutkivat pulvereitasi. Pääseekö koneeseen edes jauheiden kanssa? Ei taida päästä.
vastaan.
En tiedä mitä tarkoitat puserolla. Jos se on joku paitapuserotyyppinen juttu, en ottaisi yhtäkään. T-paitoja/ hihattomia toppeja saattaisin ottaa jopa enemmän. Toisaalta täällä pesettää vaatteet aivan pikkurahalla, että en ehkä jaksaisi nähdä vaivaa.
Muuten käytössä ovat lähinnä rantavaatteet, itselläni kietaisuhame ja bikinin yläosa. ja iltaisin muuten vaan kivan väljä trikoinen tai puuvillainen mekko. Bikinejä ottaisin useammat. Ja hyvän hatun sekä aurinkolasit.
Hame ja pusero kuulostavat itselleni sellaiselta toimistovarustukselta, enkä sellaiselle näkisi yhtään mitään käytöä täällä. Minulla on caprihousut mukana - en ole käyttänyt enkä tule käyttämään. Mutta hameitahan on tietenkin mukavia viileitä ja väljiäkin... Ja miksei jotkut esim. pellavahousut kävisi iltavaatteesta ihan hyvin.
Ja täällä saa taatusti myös länsimaalaista kokoa oleva ihminen noita mekkoja yms. jos tarve tulee, vaikka sulla olisi mikä kuppikoko tahansa...
Ja edelleenkään en tiedä minkälaiseen paikkaan olet menossa ja mitä aiotte tehdä.
Me olemme ihan korkeatasoisessa paikassa, mutta kuitenkin selkeästi rantakohteessa, jossa puuhaamme rantajuttuja: snorklaamme tai sukellamme, olemme käyneet veneretkillä, loikoilemme uima-altailla ja rannalla. Täällä on pari todella hienoa ravintolaa, johon ei ole suotavaa mennä varvastossuissa tai rantamekossa, mutta en ajatellut täällä muutenkaan syödä tuollaisissa paikoissa, joten en kauheasti tarvitse asuja niitä varten. Syön mieluummin rantapaikoissa thairuokaa. Ja jos nyt sattuisin yhtäkkiä haluamaan tournedosta, on mukana pikkumustan kriteerit täyttävä mekko sekä pistokkaat.
Ota puolet pois, ainakin paidoista. Muista että voit pesettää siellä edullisesti vaatteita!