Kavereiden kanssa rakastelu?
Moro!
Julkaistiin tällainen saitti: http://www.kaveripano.com
Olis makeeta saada palautetta! Ihan kaikkee, idiksestä ja miten toimii?
Kommentit (7)
Kiva idea kyllä. Mä vaan inhoan Facebookia niin paljon etten sinne tämänkään takia liity.
Hyvä idea mielestäni. En tosin käytä facebookia.
Ei toimi. Huutaa, ettei mulla ole muka yhtään Facebook-kaveria...
Ihan mielenkiintoinen idea, mutta en tulisi käyttämään, vaikka olisinkin sinkku ja/tai Facebookissa.
Moi! Voisitko avata vähän, mikset käyttäisi?
Ihan mielenkiintoinen idea, mutta en tulisi käyttämään, vaikka olisinkin sinkku ja/tai Facebookissa.
Moi! Voisitko avata vähän, mikset käyttäisi?
...monella voi olla sellaisia kavereita, jotka käyttäisivät palvelua vain saadakseen selville haluaisiko joku heidän kaverinsa heitä. Siis kokeeksi ilmoittaisivat haluavansa sitä ja tätä tyyppiä, ja jos tulisi vastakaikua niin ilmoittaisivat vain pelleilleensä.
Sellainen ei olisi kovin kivaa tämän panokumppanin etsijän kannalta, etenkään jos hän vielä olisi parisuhteessa ja saisi sitten pelätä, että "kaveri" käräyttää.
Itse voisin käyttää tätä jos olisin sinkku, mutta en silloin jos olisin johonkuhun kaveriini ihastunut. Ainoastaan pelkkään seksiin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2013 klo 02:58"]
...monella voi olla sellaisia kavereita, jotka käyttäisivät palvelua vain saadakseen selville haluaisiko joku heidän kaverinsa heitä. Siis kokeeksi ilmoittaisivat haluavansa sitä ja tätä tyyppiä, ja jos tulisi vastakaikua niin ilmoittaisivat vain pelleilleensä.
Sellainen ei olisi kovin kivaa tämän panokumppanin etsijän kannalta, etenkään jos hän vielä olisi parisuhteessa ja saisi sitten pelätä, että "kaveri" käräyttää.
Itse voisin käyttää tätä jos olisin sinkku, mutta en silloin jos olisin johonkuhun kaveriini ihastunut. Ainoastaan pelkkään seksiin.
[/quote]
Nyt julkaistiin tuollainen kiltimpi deittailuversio, jota uskaltanee paremmin käyttää http://www.treffikaverit.net/