Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kavereiden kanssa rakastelu?

10.02.2013 |

Moro!

Julkaistiin tällainen saitti: http://www.kaveripano.com

Olis makeeta saada palautetta! Ihan kaikkee, idiksestä ja miten toimii?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2013 klo 02:58"]
...monella voi olla sellaisia kavereita, jotka käyttäisivät palvelua vain saadakseen selville haluaisiko joku heidän kaverinsa heitä. Siis kokeeksi ilmoittaisivat haluavansa sitä ja tätä tyyppiä, ja jos tulisi vastakaikua niin ilmoittaisivat vain pelleilleensä.

Sellainen ei olisi kovin kivaa tämän panokumppanin etsijän kannalta, etenkään jos hän vielä olisi parisuhteessa ja saisi sitten pelätä, että "kaveri" käräyttää.

Itse voisin käyttää tätä jos olisin sinkku, mutta en silloin jos olisin johonkuhun kaveriini ihastunut. Ainoastaan pelkkään seksiin.

[/quote]

Nyt julkaistiin tuollainen kiltimpi deittailuversio, jota uskaltanee paremmin käyttää http://www.treffikaverit.net/

Vierailija
2/7 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea kyllä. Mä vaan inhoan Facebookia niin paljon etten sinne tämänkään takia liity.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea mielestäni. En tosin käytä facebookia.

Vierailija
4/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Huutaa, ettei mulla ole muka yhtään Facebook-kaveria...

Vierailija
5/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen idea, mutta en tulisi käyttämään, vaikka olisinkin sinkku ja/tai Facebookissa.

Moi! Voisitko avata vähän, mikset käyttäisi?

Vierailija
6/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen idea, mutta en tulisi käyttämään, vaikka olisinkin sinkku ja/tai Facebookissa.

Moi! Voisitko avata vähän, mikset käyttäisi?

...monella voi olla sellaisia kavereita, jotka käyttäisivät palvelua vain saadakseen selville haluaisiko joku heidän kaverinsa heitä. Siis kokeeksi ilmoittaisivat haluavansa sitä ja tätä tyyppiä, ja jos tulisi vastakaikua niin ilmoittaisivat vain pelleilleensä.

Sellainen ei olisi kovin kivaa tämän panokumppanin etsijän kannalta, etenkään jos hän vielä olisi parisuhteessa ja saisi sitten pelätä, että "kaveri" käräyttää.

Itse voisin käyttää tätä jos olisin sinkku, mutta en silloin jos olisin johonkuhun kaveriini ihastunut. Ainoastaan pelkkään seksiin.

Vierailija
7/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset