Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen ruoka on EU:n puhtainta

Vierailija
15.03.2013 |

Euroopan elintarviketurvallisuusvirasto, Efsa, julkaisi tietoja torjunta-aineiden jäämistä elintarvikkeissa. Suomi ja muut Pohjoismaat loistavat kärjessä ja myös itävaltalaiset voivat olla tyytyväisiä.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/suomalainen-ruoka-on-eu-n-puhtainta-1.35518

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi vastata tyypillisellä Suomi-asenteella, että väärin tutkittu, jos meillä muka olisi jotakin  hyvää. Uskokaa nyt jo, että meillä kaikki on huonosti ja se  on hallituksen vika!

Vierailija
2/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemuksesta, kun olen Euroopassa muutamassa maassa asunut, sanon, että suomalainen ruoka on myös laaduttominta ns. junk foodia, mauttominta ja kalleinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu kyllä täysin tuotteesta, esim. viljat ehkä on puhtaita mutta sitten taas suomalaismansikassa jäämät on suurempia kuin muualla.

Vierailija
4/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Arvasinhan, että se oli näin. Just kuulin uutisista, kuinka Suomessa syödään Euroopan puhtainta ruokaa, ja mietin, onko tutkittu sitä kaikkea, mitä suomalaiset syövät vai Suomessa tuotettua ruokaa. Eiköhän suomalaiset syö aika paljon muutakin kuin Suomessa tuotettua!

Vierailija
5/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee tuotteesta. Itse olen huomannut, että ulkomaiset tuotteet sopivat elimistölleni suomalaisia paremmin hyvin usein. En tiedä mistä johtuu mutta saan hyvin usein vatsavaivoja suomalaisista elintarvikkeista. Esim. suomalaiset leivät ja leivonnaiset on nykyisin ihan karseita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme