Miksi Veli Sikiö on päässyt näin pitkälle?
Kehen tuo hahmo oikein kolahtaa niin, että viitsisi oikein äänestää?
Kommentit (24)
Olen veli-fani ja erityisesti viimeiset jutut kolahtaa kun niissä on just jotain, niin jotain. Lavalle tulee angstinen jäbä, emmä rupee ja tää on kiusallista ja sitte vetää loistavan tanssin tai kuten tänään hyvän biisin ja sitten vaipuu takaisin depikseen. Siinä on vaan jotain.
Velihän on viikko viikolta vaan parantanut suoritustaan. Tänään se oli ihan huippu! Siis sitä ei huvita, kiinnosta, antakaa olla rauhassa ja sit se kuitenkin vetää kunnon shown kun pääsee omaan elementtiinsä, eli esiintymään bändinsä kanssa :) Ja sit taas on niiiiin kiusallista kaikille.
Toivon Karimin voittavan, mutta Veli on hyvä kakkonen! Ne muut hahmot vaan junnas paikoillaan, joten tippuivat yksitellen pois.
Kannattaa ehdottomasti katsoa tämä viimeisin Veli Sikiön esitys! Kyllä on melkoinen kehitys äijässä tapahtunut! Hei, ettekö muuten ymmärrä, että tuo että se hokee "älkää äänestäkö" on tietysti ihan näyttelemistä ja kuuluu tuon tylsistyneen hahmon luonteeseen. Ymmärtäkää hyvät ihmiset että tämä on näyttelemistä!!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 10:26"]
Velihän on viikko viikolta vaan parantanut suoritustaan. Tänään se oli ihan huippu! Siis sitä ei huvita, kiinnosta, antakaa olla rauhassa ja sit se kuitenkin vetää kunnon shown kun pääsee omaan elementtiinsä, eli esiintymään bändinsä kanssa :) Ja sit taas on niiiiin kiusallista kaikille.
Toivon Karimin voittavan, mutta Veli on hyvä kakkonen! Ne muut hahmot vaan junnas paikoillaan, joten tippuivat yksitellen pois.
[/quote]
Itse olen veli sikiön fani ja vastaus piilee angstisten nuorten keskuudesta, hahmo on angstisen teinin tapainen ja mitään ei huvitä tehdä, niinkuin ei muakaan ja muutenkin olen rokkari/hevari kuten veli sikiö. Muutenkin musiikista tykkään ja veli sikiön karisma on vain iskenyt minuun ja hänen "cooliutensa". Enempää en jaksa vastata, miettikää ite loput, en lähe tähän hommaa enää mukaan.
Itse olen veli sikiön fani ja vastaus piilee angstisten nuorten keskuudesta, hahmo on angstisen teinin tapainen ja mitään ei huvitä tehdä, niinkuin ei muakaan ja muutenkin olen rokkari/hevari kuten veli sikiö. Muutenkin musiikista tykkään ja veli sikiön karisma on vain iskenyt minuun ja hänen "cooliutensa". Enempää en jaksa vastata, miettikää ite loput, en lähe tähän hommaa enää mukaan.
angstisen nuoren käytöksen vuoksi siis "kukaan ei tajua mua yhtään".
En oikein ymmärrä tämän luokan huumoria.. Naurattaako se silloin, kun itsellään on asiat niin täydellisesti että on varaa repiä huumoria jostain tietystä ihmistyypistä, vai pitääkö omien asioiden olla päin persettä jotta jaksaisi nauraa ettei vedä itseään kiikkuun?
angstisen nuoren käytöksen vuoksi siis "kukaan ei tajua mua yhtään".
Veli Sikiö huomaa, että ei hän ole sen kummempi kuin muutkaan ja että elämä on ihan kivaa.
Ja hei, tuossahan on kyse sketsihahmoista, ei sen kummemmasta. Minua ei aikoinaan naurattanut Pirkka-Pekka Peteliuksen hahmot Herra numero 47 tai James Potkukelkka, mutta ymmärsin kyllä, että joistakin ne olivat hauskoja.
Kaarim on hyvä hahmo, joten jompikumpi näistä viime mainituista voittoon.
Karim!
sellaisia ylimielisiä mutta ahdistuneita
Tuon näköistä porukkaa näkyy ainakin pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä aika usein.
Veli Sikiöllä on ihana värimaailma: mustat huulet ja hailakansiniset silmät, mustaa meikkiä ja mustat pitkät hiukset. Näyttävän näköinen pakkaus.
Minua viehättää myös Niemisen oma heitto eilen: kuka sitä viittii äänestää? Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Sehän on ihan hirveä hahmo!
Mutta juuri siksi niin ihana minusta.
suurin osa muista hahmoista on ollut huonompia...
...vastaus on se yksinkertaisin. Koska Veli ei edes haluaisi olla enää mukana, niin siksi juuri kaikki sitä äänestävät, että voivat nauraa kun se hajoilee joka kerta pahemmin jatkaessa yhä mukana. Ja mitä enemmän se hahmo lonnii kuvaan eikä jaksaisi tehä mitään niin sitä enemmän se naurattaa monia kun se sitten vieläkin pysyy jatkossa. Mitä enemmän se maanittelee tulla pudotetuksi niin sitä enemmän osa haluaa sitä äänestää. Ja niin naurettavaa kuin se onkin niin se joka viikko pahempi hajoaminen on hahmokehitystä sekin, muutenhan se on oikeastaan sama mitä se siellä ruudussa tekee. Ainakin itse tullut siihen tulokseet kun asiaa mietin.
Toivottavasti finaalissa ovat Karim ja Veli. Samppa Linna on väsyttävä. Akun viime vuoden hahmo, Usko, oli niin paljon parempi kuin tämä Samppa.
Etenkin, kun Riku itsekin anelee, että älkää nyt äänestäkö, tämähän on ihan paska hahmo, päästäkää jo pois... =D
Ja en keksi muuta syytä kuin sen, että koska Riku Nieminen. Aivan varmasti on niitä, jotka äänestävät vain näyttelijän takia, hahmosta viis. Mun mielestä Sanna olisi ollut selkeästi parempi kuin Veli. Sanna ei ole kehittynyt mihinkään suuntaan vähään aikaan, mutta ei kyllä ole Velikään (mitä nyt sisko irtosi pois).
Sanna-Raipen hahmon, vaikka se olikin ehkä hieman liian harvasanainen ollakseen voittaja, mutta minusta tuossa Veli Sikiössä ei ole mitään uutta tai hauskaa. Se huokuu myös näyttelijästä.
Kuka sitä siis äänestää...?
ap
Ehkä siksi ettei yritä olla hauska. Tänä vuonna taso ei muutenkaan ole kovin korkea.
Siis syyhän on varmaan se että suurin osa kaikista "maalla" asuvista miehistä kuuntelee heviä ihan fanaattisesti ja ku ne kattoo veli sikiötä ne ei nää sketsihahmoo ku ne näkee hevarin ja sitten äänestää sitä