olen mies jolla lapsia 6 eri naisen kanssa, kysyttävää?
Kaikki on tulleet yhden illan jutuista, eli ns. vahingonlaukauksia.
Kommentit (23)
Tapaatko lapsiasi säännöllisesti?
On teillä viikko- viikko systeemi vai oletko sinä viikonloppu isä?
Koetko mahdolliset isäpuolet kilpailijoiksesi?
että sun yksin pitää täyttää maa...
Tapaatko lapsiasi säännöllisesti?
On teillä viikko- viikko systeemi vai oletko sinä viikonloppu isä?
Koetko mahdolliset isäpuolet kilpailijoiksesi?
ja sen olenkin tunnustanut, muita en ole tunnustanut. Miehiä näillä naisilla ei ole kuin yhdellä jonka lasta tapaankin joskus. Elatusmaksuja en maksa koska olen opiskelija.
Mitä mieltä olet koulujen seksuaalikasvatuksesta? Saitko sinä ollenkaan ehkäisyvalistusta?
Nolottaako kondomien ostaminen sinua vai onko sinulla käyttövaikeuksia niiden kanssa?
Montako sukupuolitautia sinulla on todettu?
Jos et ole niitä tunnustanutkaan niin nehän voi olla kenen vaan, eiks niin?
Sinuna jatkaisin siitä et sulla on yksi lapsi jota tapaat ja jatkossa huolehdit ehkäisystä.
ollut vielä kertaakaan. Vähän jälkikäteen ajateltuna tuo oma toiminta on kaduttanut mutta kun taas humalassa baarissa tapaa ihanan naisen niin aina ne negatiiviset fiilikset unohtuu. Niin ja olen siis 19v
Jos et ole niitä tunnustanutkaan niin nehän voi olla kenen vaan, eiks niin?
Sinuna jatkaisin siitä et sulla on yksi lapsi jota tapaat ja jatkossa huolehdit ehkäisystä.
olivat neitsyitä kaikki :)
Ei kukaan voi olla noin tyhmä. Kiva kun elatusmaksuvelat kertyy sinne Kelalle. Mitähän Ap muuten opiskelee ja millainen muuten on? Vaikuttaa luotaantyöntävältä, vaikka provo onkin. Eikös lehdissä ollut pari vuotta sitten juttu Englannista, jostain työttömästä miehestä jolla oli niitä lapsia jo 27 ja eri naisten kanssa? En nyt tarkemmin muista.
Ei kukaan voi olla noin tyhmä. Kiva kun elatusmaksuvelat kertyy sinne Kelalle. Mitähän Ap muuten opiskelee ja millainen muuten on? Vaikuttaa luotaantyöntävältä, vaikka provo onkin. Eikös lehdissä ollut pari vuotta sitten juttu Englannista, jostain työttömästä miehestä jolla oli niitä lapsia jo 27 ja eri naisten kanssa? En nyt tarkemmin muista.
Kaveripiiristä löytyy ihan vastaava tapaus jolla neljä lasta ja kaikki eri naisien kanssa. Eikä todellakaan kerry mitkään velat kun ei ole lapsia tunnustanutkaan omiksi vaikka asia on ihan päivänselvä etät sen kaverin ne on.
Opiskelen ensimmäistä vuotta AMK:ssa ja kyllä nuo elatusmaksut veisi minut täysin vararikkoon joten ihan taktisesti olen nämä jättänyt tunnustamatta. Olen ihan tavallinen nuori mies, ystäviä löytyy paljon ja suurin osa heistä tietää tästä asiasta.
kuvaus sopisi niin hyvin exääni.. Ikä vaan ei täsmää, on vuoden vanhempi.
Ajatteletko asiaa yhtään lasten kannalta?
Ajatteletko asiaa yhtään lasten kannalta?
En ole ylpeä mutta en kyllä kadukaan. Joskus asiaa tulee ajateltua hiukan enemmän mutta uskon että lapset ovat onnellisia äitiensä kanssa. Minusta ei ainakaan tällä hetkellä isähahmoksi kyllä ole, ei ainakaan kovin vakavasti otettavaksi sellaiseksi.
ap
Turun hiippari joka yritti kuristaa exänsä.
Juu-u.
kun heikonpiaihes lisääntyy. Nämäkin lapset taitavat kaikki olla sossunelättejä.
Kirjoitti tuonne väliin, että kaikki ne 6 naista on olleet neitsyitä :D Kappas, kun sattui just Ap sellaisia löytämään. Ja jos ei olis provo, niin ihmettelen myös niitä naisia kun suostuvat ehkäisyttä seksiin. Minkähänlainen ihmeuros tää Ap onkaan?
että se lipsuu kondomista ja *hups* taas kävi vahinko?
Ilmainen vinkki sulle: Osta pienempiä kortsuja.