Monen sektion kokeneet
Onko teillä ollut ongelmia ja onko pystyviiltoa suositeltu jo monen sektion jälkeen?
Jos pystyviilto tehty, onko sujunut paremmin kun ennen?
Itsellä sektio maaliskuussa edessä ja kovasti jännään miten tällä kertaa mahtaa mennä, kun avaamisvaihe ollut ennenkin vaikeaa. Kaikkia sektiokokemuksia kaivataan
Kommentit (7)
4 sectioo tehty.Kaikki bikinirajassa..Nyt mietin uskaltaisko vielä 5:nnen section?
Pakko kysyä, että missä kunnossa kroppa on monen sektion jälkeen? Tai missä se on yhdenkin sektion jälkeen.
Hei, minulla syksyllä kolmas sektio tulossa. Ensimmäinen hätäsektiolla pystyviiltoon ja edellinen kaksossynnytys suunnitellusti samasta. Nyt mietityttää, kestääköhän kohtu miten näitä raskauksia..lääkäri sanoi ettei huolta ole ja sektioarpea seurataan ultrassa tarvittaessa.Tämä lapsonen jää viimeiseksi.
Itsellä 1 sectio takana, mutta meijän suvussa äidin puolelta kaikille naisille tehty sectio..äidilleni tehty 6 sectiota...mun äidillä on korjattu vatsapeitteet ja tehty uusi napa koska sectiot vaurioitti niitä, sama leikkaus on tehty mun 2 siskolle joilla vatsapeitteet meni myös ja napa. En tiedä kuinka helppoa on saada toi leikkaus. Itsellä tosiaan vaan se 1 sectio takana ja olin tosi kipeä...nyt raskaana ja en tiedä haluanko suoraan section vaiko kokeilenko alateitse synnyttämistä. Suvussa siis ollut että lantio on liian kapea alateitse synnyttämiseen. Esikoisen kohdalla yritin alateitse synnyttää mut tarjonta oli väärä ja supistukset loppui. Musta vaan tuntuu siltä että voisin alateitse synnyttää, sellainen oma vaisto. :S Tietty lääkäri sen päättää loppupelissä miten toimitaan. Pääasia et lapsi syntyy turvallisesti.
Mulla kans edessä kolmas sektio maaliskuussa. Minua myös kiinnostaisi, mihin kohtaan kolmas haava tehdään, onko toipuminen hitaampaa jne. Edellisistä leikkauksista olen toipunut tosi hyvin, mutta nyt jännittää miten tämä menee...
Minulle on tehty 3 suunniteltua sektiota ja kaikki viillot bikinirajalla. Pystyviiltoja tehdään yleensä vain kiireellisissä tapauksissa.
Olen toipunut aika lailla samassa ajassa kaikissa kolmessa ja kiputila on ollut samanlainen. Neljäs sektio tulossa syksyllä jos kaikki menee hyvin :).
Mulla 3 sektiota takana. Ensimmäinen oli hätäsektio, joten sen jälkeen suunnitellutkin sektiot on tehty samasta pystyhaavasta. Tuskin ne ilman mitään syytä tekee toista isoa arpea kroppaan.. minulta ainakin viimeksi kysyttiin, haluanko viillon samasta kuin edelliset vai alas poikittain.. halusin samaan, ei kiitos ylimääräsiä arpia tähän vartaloon enään!
Neljäs sektio tulossa syksyllä myöskin, jos kaikki hyvin menee, eiköhän ne senkin vedä samasta arvesta.
Kolmannesta sektiosta toipuminen oli vähän hitaampaa kuin 2 aikasemmasta, olenkin varautunut siihen että nyt se on vielä hitaampaa.