Mitä ajattelisit, jos saisit antikutsun ystäväsi häihin?
Siis postitse kortin, jossa ilmoitetaan, että sinua ei ole kutsuttu häihimme silloin ja silloin...
Kommentit (18)
ystävyytemme on tainnut jossain vaiheessa loppua ja sympatia vaihtua antipatiaksi.
Onko jollekulle muka käynyt näin?
tyyliin: pelkät lapsuudenperheet. Sitten tuo olisi ihan kiva ilmoitus naimisiinmenosta. Mutta jos olisin kaveripiirin ainoa jota ei kutsuta, niin ei sitä mukavaa olisi saada. Tai toisaalta eipähän olisi selän takana toimittua... En tiedä.
olis syytä kerrottu, outoa olis :D
Kutsutuille lähetetään kutsu ja muilla ei ole tilaisuuteen asiaa.
Mikä on antikutsu? Kutsutuille lähetetään kutsu ja muilla ei ole tilaisuuteen asiaa.
kyllähän ihmset facebookissakin tiputtelevat pois ystäviä. Yhtä lapsellista molemmat.
Tai vähintään pitäisi ystävää omituisena
Ilman muuta loukkaantuisin, jos saisin kortin, jossa lukisi "sinua ei ole kutsuttu häihimme silloin ja silloin". Minusta se olisi tosi tökeröä.
Mutta jos sen sijaan saisin kortin, jossa lukee: "Olemme menossa naimisiin silloin ja silloin, mutta syystä X pidämme häät vain lähimpien sukulaisten kanssa, emmekä ole valitettavasti voineet kutsua sinua", olisi se minusta ihan OK.
miten ihmeessä tuollainen ihminen on tullut ystävä/kaveripiiriini.
Ilman muuta loukkaantuisin, jos saisin kortin, jossa lukisi "sinua ei ole kutsuttu häihimme silloin ja silloin". Minusta se olisi tosi tökeröä.
Mutta jos sen sijaan saisin kortin, jossa lukee: "Olemme menossa naimisiin silloin ja silloin, mutta syystä X pidämme häät vain lähimpien sukulaisten kanssa, emmekä ole valitettavasti voineet kutsua sinua", olisi se minusta ihan OK.
Jos haluaa ilmoittaa naimisiin menosta ei-kutsutuille, niin se tehdään häiden jälkeen, ei ennen häitä.
Ihan sama kuinka kauniisti ja millaisin korulausein asian ilmoittaa, on se epäkohteliasta ja tylyä. Sisältää suoran viestin siitä, että et ole riittävän hyvä ystävä osallistumaan juhliin.
Siksi kutsut yleensä lähetetään niille jotka halutaan paikalle kutsua.
Muille voi ilmoittaa jälkeenpäin avioitumisestaan jos haluaa.
kyllähän ihmset facebookissakin tiputtelevat pois ystäviä. Yhtä lapsellista molemmat.
Myös oikeassa elämässä ihmiste pudottelevat kavereitaan pois elämästään, ihan lapsellista.
Minäkin olen siistinyt fb.sta pois kaikki ne ihmiset, joiden kanssa en ole tekemisissä oikeassa elämässä millään tavalla. Minulla on aika vähän fb-kavereita tästä syystä.
eli henkilö, joka kuuluu seuraan x tai jumpparyhmään tai naisjaostaan ja tapaan hänet siellä esim. pari kertaa kuukaudessa ja sitten kadulla tervehdimme, ja välit on ok - hän ei kuulu fb-kaveriporukkaani, pudottelin heitä pois. Yksi ihminen, joka sanoi aina, että tervetuloa hänen luo kylään, täällä minä kotona olen.. ja sitten kun laitoin viestiä, että oletko kotona, olen tässä lähellä käymässä, jos tulen kylän.. ikinä ei sitten käynytkään, aina oli jotain sellaista miksi heille nyt ei sitten voinutkaan.. postin hänet myös fb-listalta. kysyin, voisinko tulla, olen tässä näin.. n
Siis postitse kortin, jossa ilmoitetaan, että sinua ei ole kutsuttu häihimme silloin ja silloin...
koska mitään häitä ei ole. Sen voisi ilmoittaa kortissa, joka tulee perille parin päivän kuluttua.
jos minun ystäväni menisi naimisiin, odottaisin puhelinsoittoa jossa selittäisi miksi ei pyydä minua häihinsä.
Anti-Kutsu posti osoittaisi pelkuruutta.
Myös oikeassa elämässä ihmiste pudottelevat kavereitaan pois elämästään, ihan lapsellista.Minäkin olen siistinyt fb.sta pois kaikki ne ihmiset, joiden kanssa en ole tekemisissä oikeassa elämässä millään tavalla. Minulla on aika vähän fb-kavereita tästä syystä.
eli henkilö, joka kuuluu seuraan x tai jumpparyhmään tai naisjaostaan ja tapaan hänet siellä esim. pari kertaa kuukaudessa ja sitten kadulla tervehdimme, ja välit on ok - hän ei kuulu fb-kaveriporukkaani, pudottelin heitä pois. Yksi ihminen, joka sanoi aina, että tervetuloa hänen luo kylään, täällä minä kotona olen.. ja sitten kun laitoin viestiä, että oletko kotona, olen tässä lähellä käymässä, jos tulen kylän.. ikinä ei sitten käynytkään, aina oli jotain sellaista miksi heille nyt ei sitten voinutkaan.. postin hänet myös fb-listalta. kysyin, voisinko tulla, olen tässä näin.. n
sai nyt vaan sellaisen kuvan, että joissain vaiheessa elämääsi sulla on ollut tarve kutsua (tai hyväksyä kutsuja) Facebook-ystäväksi melkein jokainen, jonka kanssa olet tekemisissä.
Näille ihmisille et varmaan olisi muutenkaan lähettänyt hääkutsua etkä edes antikutsua. Etkä kutsuisi heitä ystäväksi.
Mä kuolen nauruun, ei tällasta voi oikeesti ollakkaan!!! :D :D
Tulisi sellainen "WHOOOAAA, mistäs nyt tulee" -fiilis