Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö, että buffetissa ei kertaalleen käytetylle lautaselle haeta lisää ruokaa

Vierailija
09.02.2013 |

vaan pöydästä otetaan aina uusi lautanen? Poikkeuksena ovat vain yksityiset buffet-tarjoilut.

Monelle tuntuu olevan vieras tapasääntö tämäkin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön yleensä suolaiset yhdeltä lautaselta ja makeat toiselta. Miksi ihmeesäs pitäisi joka välissä ottaa uusi lautanen, etenkin jos hakee samaa ruokaa lisää?

Vierailija
22/24 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jokainen uusi lautanen maksaa noin 30 e.

Olen ollut pidoissa, joissa väkeä oli tasan tarkasti 89 kpl. Lasku tuli 112 hengeltä eli tuon verran kului lautasia. Maksettavahan se oli, mutta lähes 700 euron lisämaksu oli ikävä yllätys tilaajalle.

Tämä on niin totta, mutta kyllä siinä tapauksessa pitäisi pitopalvelullakin olla tiedossa, että vain PÄÄRUOKALAUTASISTA laskutetaan.

Tai sitten pitäisi sopia joku muu laskutusperuste, eli vieraiden todellinen lukumäärä, jos se on helposti laskettavissa.

Onneksi minä en edes tiedä tuollaisesta säännöstä, niin elämä on verrattomasti helpompaa. Otan uuden lautasen, jos jostakin syystä tunnen sitä tarvitsevani, mutta ei minulle tuota mitään vaikeuksia santsata samalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunnen itseni typeräksi jos teen turhaa tiskiä.

Vierailija
24/24 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi lautanen ehdottomasti. Vanhaa lautasta käyttämällä on todennäköistä, että ottimet/kauhat osuvat likaiseen lautaseen. Kuinka moni käyttäisi ottimia jotka ovat käyneet toisen suussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan