Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän mun on niin vaikeaa löytää miestä, siis pysyvämpää parisuhdetta?

Vierailija
08.02.2013 |

Oon alkanut miettiä että mikähän mussa on se ongelma ja onko se jotain mille voisin tehdä jotain. Yhden yön seuraa kyllä löytyisi mutta ei sitten kuitenkaan mitään pysyvämpää. Monet niistä miehistä joihin olen tutustunut ovat kuvailleet mua kauniiksi ja seksikkääksi ja sitten kun on tutustuttu vähän paremmin niin sanonut myös että olen tosi mukava ja kiva jne. Itse en pidä itseäni mitenkään erityisen seksikkäänä enkä ole sellainen että pukeutuisin todella paljastavasti yms. Yksi vika saattaa tietysti olla että en ihan alussa kun olen tutustunut johonkin mieheen uskalla olla kovin aloittellinen yhteydenpidossa vaan haluan tavallaan olla varma että toinen on kiinnostunut. Olen aina ollut vähän ujo ja mulla ei muutenkaan ole ikinä ollut kauhean hyvä itsetunto vaikka noita asioita olen kyllä saanut parannettua paljon siitä mitä olin ennen. Ehkä senkin takia olen alkuun vähän varovaisempi kun niinä kertoina kun olen kerrankin päättänyt olla itse aloitteellisempi osapuoli niin en ole saanutkaan vastakaikua ja se taas nakertaa mun itseluottamusta mitä olen niin kovasti koittanut tässä viime vuosina rakentaa. Olen kuitenkin nykyään paljon rohkeampi ja avoimempi kuin ennen, että en mikään tuppisuu ole sentään.

Ja mulla ei ole mielestäni mitään kohtuuttomia "vaatimuksia" miehen suhteen. Mulla ei siis ole mitään tiettyä miestyyppiä josta kiinnostuisin aina vaan olen huomannut pitäväni hyvinkin erityyppisistä miehistä jos jutellessa synkkaa. En kuitenkaan ole sellainenkaan että mulle kelpaisi kuka tahansa mies kunhan vain saisin parisuhteen, eli toisinsanottuna epätoivoinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin että etsin vääristä paikoista. Tai en varsinaisesti ole mitenkään etsimällä etsinyt, mutta yrittänyt pitää silmät auki asian suhteen kuitenkin. En vaan oikein tiedä missä niihin potentiaalisiin miehiin voisi sujuvasti törmätä? Tottahan se on että esim. baareissa suurin osa miehistä jotka etsii seuraa, etsii vain yhden illan juttuja. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla