työterveyden kyselylomake, en osaa vastata :S
Kysymys: Mitkä asiat yksityiselämässäsi koet rentouttavina ja virkistävinä sekä tuottavat sinulle mielihyvää?
ja mä en osaa vastata. Teeveen tuijotus? AV:lla roikkuminen? En mä oikeasti tiedä mikä tekeminen rentouttais tai virkistäis mua, rentoudun kun saan vaan olla. Tai mistä saan mielihyvää....juuri siivotusta kodista?
Ne pitää mua jonain ihan pimeenä :S
Kommentit (4)
Äsken ei millään tullut mieleen vaikka kuinka hain, slow-elämäntapa voisi kanssa sopia sulle hyvin. Trendikkään vaikutelman tollakin "hölmöydellä" itsestään antaa. Vaikka itse ainakin miellän sen lähinnä normaaliksi haahuiluksi. Mutta eihän sellainen nykyaikana sovi, kaikki normaali pitää vääntää joksikin upeaksi ilmiöksi.
en usko että slow olisi kuitenkaan sopiva, koska täytyyhän mun kuitenkin olla innostunut käymään töissä ;) työpäivän jälkeen ja viikonloppuisin sitten voin rentoutua kotoilun parissa. :)
haha, tää naurattaa mua vieläkin, repeen varmaan siellä työterveyshoitajan luona tässä kohdassa.
Teeveen tuijotus = itsensä sivistäminen
AV:lla roikkuminen = syvällinen vuorovaikutus kanssaihmisten kanssa
Siisti koti = kotoilu (ällö muotisana)
Olla vaan = jooga, mietiskely
Luovuutta vaan kehiin, kattoon syljeskely voi olla erittäin kiinnostava harrastus paperilla kunhan sen naamioi hieman sivistyneempään asuun!