Rento ruokaravintola Turusta
Suositelkaas jotain kivaa ravintolaa rentoon ruokailuun Turusta. Kaksin miehen kanssa menossa, huomenna alkuillasta eli tuskin pöytävarausta tarvitsee tehdä. Lähinnä kiinnostaa ihan burgerit, pihvit, wingsit jne.
Osuuskaupan paikat tsekattu siinä torin laitamilla, samoin Hiili-ravintola. Lone Starin ruokalista ei aukea, Siipiravintolan lista on tosi suppea. Muita ajatuksia?
Kommentit (25)
Lone Star on tosi rento, baarimainen paikka. Ruokalistalla just wingsejä, ribsejä ja purilaisia, pihvejä ei tainnut olla? Evm, oon käynyt vain kerran ja sekin pari vuotta sitten. :)
En vaan saa niiden nettisivuilta sitä ruokalistaa auki, että vois vähän tutustua tarjontaan ja hintatasoon.
Taitaa olla mitä etsitte. Kristiinankadulla Hansakorttelissa. Tai sitten Torre. Tai Harald.
ehdottomasti laadukkaimmat ruoat, ja todella hyvät hinnat.
Haraldin ruuista ei tykätä, mies ei innostunut Birdien listasta (itse olen saanut sieltä hyvää ruokaa). Torret pitää tarkistaa, kiitos!
Pippurimylly!Hyviä pihvejä.
Se on aika tylsä paikka. Pikku-Torre vaikutti kivalta, kiitos vinkistä!
Aivan parhaita hamppareita saa Kortteliravintola Kertusta sekä sen siskosta Rantakertusta. Molemmissa paikoissa aikast rento meininki. Kannattaa kokeilla!
Kortteliravintola Kerttu ja Rantakerttu on silloin ihan OK valinta. Paistetut silakat, jallupullat ja lehtipihvi on myös ihan ok ja taatusti rentoa meininkiä.
La ja su tarjoillaan hampparibuffaa klo 12-18 ja silloin on vaikeaa saada paikkaa.
http://www.rantakerttu.fi/ruokalista/
http://www.kerttu.fi/
Tero
Millaista ruokaa hampparibuffeteissa on? En ole sellaisessa ollut mutta kuvittelen aina, että niissä on vähän kuivahtaneita sämpylöitä, pihvit eivät ole burgerpihvejä vaan sellaisia enemmän kuin kaupan jauhelihapihvejä, kastikevalikoima on huono ja ranskalaiset nahkeita. Onko näin?
suhteessa sen ruoan todelliseen tasoon, lähinnä siksi, että joka asia maksaa erikseen. Paikka on hieno, mutta ei erityisen rentokaan.
Briljeeraajille.
Tero
missä paikalliset käy ja se on lähes aina täynnä.
Eli konstailematonta suomalaispizzaa ja pastaa kohtuurahalla, ei mikään gourmeepaikka, mutta kiva paikka istuskella.
Tero
Hyvä fiilis ja hyvä ruoka: Denkku
Stefan's näytti liian hienolta tähän fiilikseen, Denniksessä taas ollaan oltu usein ja siellä on kyllä hyvää pitsaa mutta muuten aika tylsä lista.
ap
Pub Niska
Ihan hyvää pitsaa, mutta niin suppea lista, että ei kiitos. Kokeiltu siis on.
ap
enemmän pihveihin, niin itse menisin nykyään kuitenkin Pippurimyllyyn, uusi Torre ei oikein pärjää vanhalle torin kulmassa olleelle. Ainakaan ulkofilepihvit. Toivottavasti Pikku-Torre on parempi, siellä en ole koskaan käynyt.
Torin ympäristö on aika masentavasti täynnä TOKin rafloja ja sitte on se joku Hansan Kultatalon 3 kerroksessa oleva ravintolamaailma, missä miljöö on mitä on :(
Tero
Tero
Pikku-Torre.
(Vaikka kannattaa tarkistaa ettei ole menossa mitäään jalkapallomatseja juuri silloin kun menossa syömään =D )
Lone Star on tosi rento, baarimainen paikka. Ruokalistalla just wingsejä, ribsejä ja purilaisia, pihvejä ei tainnut olla? Evm, oon käynyt vain kerran ja sekin pari vuotta sitten. :)