Ihmissuhteet rasittavat työpaikalla niin kovasti.
Itse työ sujuu kyllä, mutta ne sosiaaliset kiemurat, selän takana pahaa puhuminen ja toisten vähättely ottaa niin paljon aivoon. Itse yritän tehdä työni niin hyvin pystyn, enkä ota osaa mihinkään haukkumiskerhoihin, mutta kotiin päästyä ahdistaa kaikki sanotut ja sanomattomat sanat myös.
Kommentit (7)
Kateutta, alemmuuden tnteita, pelkoa oman aseman menetyksestä; you name it. Näitä syitä on lopttomiin.
Ajattele niin, että ne on paras ottaa kehuina - sinua nämä mollaajat pitävät itseään paremmpana ja siten pelottavana.
Eihän se auta siihen että oma mieli pahoittuu, mutta antaa se näkökulmaa :)
on arkipäivää työpaikoilla. Harvinaisempaa kai on, jos jossain on työpaikka missä ei tällaista tapahdu.
Joka paikassa missä olen itse ollut töissä on enemmän tai vähemmän esiintynyt kaikkea ap:n mainitsemaa käytöstä ja joissakin vielä pahempaakin.
Että työelämässä jaksaa olla on vaan pakko kasvattaa paksu nahka. Tyhmyydet voi, ssa ja pitää jättää omaan arvoonsa. Totuus tulee vielä jokaista vastaan ennemmin tai myöhemmin ja paskanpuhujat saa ansionsa mukaan.
Itse olen työyhteisössä, jossa on suurimmaksi osaksi miehiä. On kyllä niin paratiisi työyhteisön kannalta
Meidän työpaikalla nää pahimmat on kyllä miehiä.
nämä hoitoalan työpaikkoja
ainakaan minulla. Toimisto-asiantuntija -yhteisöjä. Siellä se vasta pahaa on, pelko omasta pätemättömyydestä ja toisten paremmuudesta. Useamman kerran olen joutunut nuorimoana mokituksi.
Nyt kun olen itse iältäni vanhin, pidän huolen siitä, että kaikki selkään puukottajat ja paskanpuhujat jää kiinni. En ole koskaan voinut tuollaista käytöstä sietää ja olen iloinen siitä, että nyt voin sen estää.
Nautin työstäni tosi paljon, mutta yli 30 hengen työyhteisössä kaksi "läpimätää" onnistuu viemään työn iloan pahimmillaan pitkäksikin aikaa.