Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukoilisiko joku puolestamme?

Vierailija
12.03.2013 |

Tällainen tilanne: auto rikki, katsastus huomenna, uusi työ alkaa ja 10 km töihin + päiväkotimatkat. Kauppa kaukana. Yksinhuoltaja. Olen peloissani, miten selvitään kaikesta ilman autoa, eli pyydän rukousapua automme puolesta, niin pinnallista kuin onkin! Huomenna korjaamolle, voisitteko siis rukoilla kanssani, että huominen korjaamoreissu ja katsastus onnistuu!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rukoilen. Toivottavasti huominen päivä sujuu hyvin ja auto saadaan kuntoon.

Tsemppiä ja hyvää yötä!

Vierailija
2/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihan tuli tippa linssiin, kun tietää, että joku tuntematon jossain välittää. Hyvää yötä ja siunausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon sinulle hyvää. 

Vierailija
4/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että asiat järjestyvät. Lämpimiä ajatuksia ja levollista unta sinne päin!

Vierailija
5/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestanne. Jeesus on kanssanne huomenna ja joka hetki. Silloinkin, jos asiat eivät mene suunnitellusti. Saat huokaista hänen puoleensa ja pyytää voimia siihen hetkeen.

Siunausta!

Vierailija
6/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoiltu. Ei sun tarvitse pahoitella aihettasi. Asia on sinulle iso, vaikka maailman mittakaavassa pieni. Ja tuskinpa Jumala siitä pahastuu, että käännymme Hänen puoleensa pienemmissäkin asioissa ;) Eikös Hän ole itse siihen kehoittanut. Ja jos taas mietit meitä ihmisiä.. Niin, miksi edes mietit? Meidän tehtävä on olla toinen toisiamme varten täällä. :) Hyvää yötä!

Vierailija
7/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ristissä täälläkin. ♥ Älkää murehtiko huomisesta, sanoi Jeesuskin aikoinaan. Usko pois, kaikki tapahtuu Hänen tahtonsa mukaan! Voimia!

Vierailija
8/15 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVE SATANAS!

Vierailija
9/15 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin enkeleitä luoksesi

Vierailija
10/15 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana rukouksissa!

Vierailija
11/15 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jeesus ei ole mekaanikkona ko. korjaamossa, silloin autosi ei kyllä korjaannu varmasti ja katsastus menee päin peetä.

Rukoile, että autokorjaamossa on hyvä mekaanikko ja hiukan aikaa pikakorjaukselle. Jeesus ei tässä auta eikä ymmärrä autoista hevon persettä.

Vierailija
12/15 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä autossa ei toi mi

Vierailija
13/15 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Toivottavasti päivä on ollut hyvä!

Vierailija
14/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kanssani rukoilleille tai muuten hyvää toivoneille! Saatiin auto kuntoon ja katsastettua! Kaikki järjestyi hyvin, vaikka vika oli sellainen, että vasta kolmannessa korjaamossa saatiin korjattua. Tämä sai taas luottamaan rukouksen voimaan entistä enemmän :)

Vierailija
15/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea, että päivä meni hyvin :) Iloisia tapahtumia toivon myös tuleviin päiviinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän