Mies ei ole sanonut minulle suoraan, että näytän vanhalta
Tiedän kyllä itsekkin etten näytä alkuunkaan samalta, kuin tavatessamme. Silloin olin 30+, ja nyt 40+. En tidä mikä minua tässä loukkaa eniten, ja kuka tässä nyt on sit ilkeä...vai onko kukaan paitsi minä... Eli kävin näytättämässä maanantaina auton pikku vikaa miehen ystävällä. Tämä tokaisi hymyillen, että "jörkka" on kai laittamas muutakin vaihtoon, kuin vanhan auton, Vitsi, vitsi". Huomasin et ei ollut kyl vitsi, ja muutenkin siis.. Illalla sit itkuisena kyselin tästä kommentista mieheltäni, niin hän lopulta myönsi, että oli sanonut mun menevän kohta vaihtoon, koska en tästä kaunistukkaan. Ja taas vitsi, vitsi. Lopulta hän sanoi, että olen päässyt "vähä" rupsahtamaan. Kiva kun on tällaista ajatellut ja hautonut. En tiedä pitääkö itse lähteä. Itsetunto murskana. Kuka sanoo tuollaista toisen puolesta? ja en kyl taitais toisaalta haluta elää luullen, et olisin ok.
Kommentit (4)
jestas että voi olla tyhmää porukkaa! Sinussa ei vikaa ole tässä tapauksessa ja olisin itsekin todella loukkaantunut noille kahdelle tolvanalle
Taitaa olla jo niin paljon kilometrejä takana ettei kannata korjata enää, siis autoa, vitsi vitsi :-DD
asianomaiselle. Mut ei kyl naurata. Ehkä ukko ajattelee oikeasti vaihtoa
melko moni heittää tuollaista kavereidensa kanssa...
Ihan oikeasti, ei kukaan nuorru, sun mieheskään tai sen kaverit.