Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisille Girls on oikein suunnattu?

Vierailija
08.02.2013 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynyt 1986. Veikkaan, että kohderyhmä on samaa ikäluokkaa. Mutta eihän se kiveen hakattua ole.

Vierailija
2/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa se on aikuismaisempi. Ehkä katsojatutkimuksissa paljastunut, että lähinnä nuoret katsovat, ja siksi kohdennettu enemmän heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin eka kaudesta enemmän, toka kaudella pari tosi puuduttavaa jaksoa jossa kuvataan vaan kahta henkilöä.. Ensin Hannahia ja yhtä miestä, toinen jakso tyyliin adamista ja siitä toisesta juutalaisen näköisestä miehestä ja kolmas oli nyt Hannahista ja siitä friikki-tytöstä (se vaaleahiuksinen).... Ei mua kiinnosta syventää niiden henkilöhahmoja, ei ainakaan noin pitkäveteisesti.

Vierailija
4/8 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäreille. Käsikirjoittajan ikäluokka katsoo enää korkeintaan nostalgisesti noita sekoiluja.

Vierailija
5/8 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 11:15"]

Ysäreille. Käsikirjoittajan ikäluokka katsoo enää korkeintaan nostalgisesti noita sekoiluja.

[/quote]

Totta. Itse olen vm.-86 ja nuo sarjassa läpikäytävät asiat on tullut koettua jo vuosia sitten. Mutta silti hauska sarja, ykköskauden katoin samana päivänä putkeen :)

Vierailija
6/8 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:57"]

Tykkäsin eka kaudesta enemmän, toka kaudella pari tosi puuduttavaa jaksoa jossa kuvataan vaan kahta henkilöä.. Ensin Hannahia ja yhtä miestä, toinen jakso tyyliin adamista ja siitä toisesta juutalaisen näköisestä miehestä ja kolmas oli nyt Hannahista ja siitä friikki-tytöstä (se vaaleahiuksinen).... Ei mua kiinnosta syventää niiden henkilöhahmoja, ei ainakaan noin pitkäveteisesti.

[/quote]

Muuttunut perusteinisarjaksi. Sama kohtalo kuin Sinkkuelämällä, kaikki kävi vain paljon nopeammin tällä kerran.

Sanoisin että tuota katsoo vielä kotonaan asuvat.

Vierailija
7/8 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut sarjaa.

Mistä se kertoo?

Vierailija
8/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: