Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saan selville tapaileeko hän muitakin?

Vierailija
08.02.2013 |

Olemme tapailleet nyt jo vuoden säännöllisesti, kerran-pari viikossa. Käymme toistemme luona usein kylässä ja soittelemme ja puuhailemme yhdessä kaikkea tavallista. Lapsemmekin ovat ihan saman ikäiset ja jopa nimet ovat lähes samat, vain yhden kirjaimen erolla! Viihdymme toistemme seurassa.

Olen kuitenkin alkanut epäillä että hän tapailee muitakin, hänen puheissaan joskus vilahtaa tuntemattomia nimiä ja joskus tiedän että hän on tavannut jonkun toisen kun minä olen joutunut peruuttamaan. Olemme suunnitelleet yhteistä lomamatkaa, kannattaisiko minun ennen lomamatkaa ottaa asia esille ja kertoa etten halua että hän tapailee muita?

Olen ensimmäistä kertaa tällaisessa tilanteessa ja neuvoton. Kannattaisiko kysyä hänen mieheltään? Tosin tapaamme yleensä silloin kun mies on töissä. Kyseessä on ensimmäinen kunnollinen äitikaverini, enkä tiedä miten toimia. :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oltava joku tosi tosi epänaisellinen geeni itsessäni, koska mä kykenen kysymään asioita ihan SUORAAN, ja yleensä niin teenkin. Miten ihmeessä se on joku ongelma, jos kysyt sitä ihan suoraan, hiiltymättä, sekoilematta, dramatisoimatta ylimääräistä? Miten se ei itse asiassa jo tuossa vaiheessa ole sulle selvillä? Sitä kyllä ihmettelen.

Vierailija
2/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luin nyt HIEMAN hutiloiden. :D Unohda mitä kirjoitin, mä luulin että tapailet vähän toisella mielellä jotakuta ihmistä, mutta lopussa... eih. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oltava joku tosi tosi epänaisellinen geeni itsessäni, koska mä kykenen kysymään asioita ihan SUORAAN, ja yleensä niin teenkin. Miten ihmeessä se on joku ongelma, jos kysyt sitä ihan suoraan, hiiltymättä, sekoilematta, dramatisoimatta ylimääräistä? Miten se ei itse asiassa jo tuossa vaiheessa ole sulle selvillä? Sitä kyllä ihmettelen.

Kai mun pitäisi vaan kysyä, mutta kun se tuntuu jotenkin niin vaikealta. Jännittää. :/

Vierailija
4/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on sun naispuolinen kaveriko ? Miksi ei sais olla ketään muuta ystävää hällä?

Ootko vähän takertuva ja outo..

Vierailija
5/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ mä just luin :DDDD

Vierailija
6/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on sun naispuolinen kaveriko ? Miksi ei sais olla ketään muuta ystävää hällä?

Ootko vähän takertuva ja outo..

No en nyt niin sanois ettei saa olla, tulee vaan sellanen olo että se puuhaa jotain selän takana kun ei koskaan kerro mitään ja sit vaan mainitsee joistain tuntemattomista ohimennen ihan muina miehinä. Ja kyseessä ollut vaikka esim. sellainen että oon joutunut perumaan treffit ja se sit on heti mennyt jonkun toisen kanssa siihen mihin meidän piti ihan kun ei olis suunniteltu koko juttu jo aiemmin... En osaa selittää. Tuntuu et sillä on niin monta muutakin vaihtoehtoo et miks se sit muka ees haluis nähdä mua jos ne muut on yhtä hyviä?

Vierailija
7/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis ap.

Vierailija
8/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin ihan perinteistä mustasukkaisuusraivaria seuraavaksi.

Vierailija
9/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais tehdä mitään isoa numeroa tästä, haluisin vaan tietää että oonko mä joku varavaihtoehto vai mikä. Se kyl soittaa mulle aina (tietääkseni) ekana jos on miehen kanssa riidellyt tai muuta, mut en sit tiä soitteleeko se kaikki sen tutut läpi ja mä oon vaan luullut että me ollaan melkein parhaita kaveruksia :(

En oo mustasukkaista tyyppiä, oon tottunut siihen että ei oo aihetta. Ei kai nytkään oo ainakaan paljoa, pitää ottaa kyl puheeks tää ennen sitä matkaa kun en pysty lähteen kun en tiä kuinka monia se on kysynyt ennen mua sinne lähteen :(

Vierailija
10/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sun kanssa. :)

No onks jotain muita neuvoja?!

ap

Vierailija
11/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinula, äiti-ihmisellä, on ystävätär, myöskin äiti; ja te teette ja tapailette lasten kanssa yhdessä.

Miksi tällä ystävälläsi ei saisi olla muitakin kavereita?

Aikuisella on menneisyyskin, ylläri pylläri. Ja varmasti paljon muutakin asioita kuin vain ystäviä, joista et tiedä yhtikäs mitään. Miks sun pitäisikään?

Olet joko takertuva, et aivan normaali tai Porvoosta.

Vierailija
12/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo takertuva, hän ottaa itsekin muhun aktiivisesti yhteyttä ja sanoo että meidän kanssa on kiva olla. :) Mietin vaan miksen sit riitä hänelle. Voin tapailla useamminkin jos hän haluaa, ei se siitä oo kiinni. Odotan aina että hän soittaa eikä meillä oikein oo muuta menoa. En soittele usein kuitenkaan mut oon aina valmiustilassa jos hän soittaisi.

ap

Vierailija
13/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin ääliöitä ole, eihän?

Vierailija
14/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä on oikeutettua edellyttää tiettyä lojaalisuutta ihmissuhteissa! Mutta tätähän tämä on tämä nykyaika. Lyhytsuhteita ja kevytsuhteita ja pompitaan vaan suhteesta suhteeseen.

Mä ehdotan tiukkaa keskustelua asiasta, jos et siis tahdo lähteä kokeilemaan tuota mustasukkaisuusdraamaa. Se vois olla se eka vaihtoehto, mutta ehkä sä pelkällä kimittämisellä ja tivaamisellakin voisit saada jotain aikaiseksi?

Vierailija
15/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 16, kiva että joku ymmärtää. Ja kyse ei oo siitä että haluisin omistaa ketään vaan hän antaa mun niinkun ymmärtää että oon paras kaverinsa ja muuta ja sit menee aina vähän vaikeeks kun lipsauttaa muista jotain ja mietin että onkohan siinä jotain perää että puhuuko ne vaikka pahaa selän takana vai miks tarvii salaa tapailla. :(

Eikä kyse oo siitä että MINÄ riippuisin, se aina vilkuttaa iloisesti ja tulee luokse jos nähdään jossain sattumalta ja ollaan sit aina yhdessä jos satutaan samaan paikkaan niin loppuaika. Ja jos se sanoo ettei oo menossa jonnekkin niin jos me sit kuitenkin törmätään siellä niin tulee aina juttelemaan eikä sano mitään että ei haluis olla meidän kanssa. On pari kertaa nähty vähän sattumalta (no Facebookista näen minne ne on menossa välillä) jossain niin on aina ollut ihan iloinen.

Vierailija
16/16 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod haluis että joku mun random äitituttu stalkkaisi Facebookissa mua ja seurailisi perässä kaikkialle!!!