Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Internetin jakaminen muihin laitteisiin, puhelimesta siis iPadille , maksaako?

Vierailija
07.02.2013 |

Voisin jakaa nettiyhteyden mun puhelimesta i padiin niin maksaako se vai meneekö samalla maksulla mitä nyt jo maksan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista jakaa netti Lumia 800:sta esim. USB-johdon avulla iPadiin?

Koska muuten en saa iPadia, jos ei netin jakaminen ole mahdollista, koska vanhempien mielestä 5.95e/kk on liian kallis, mutta sitä mieltä en ole todellakaan. Ehdotin että maksan sen kuukausimaksun itse mutta eeiii, en tiedä mitä teen!

Kiitos jo etukäteen vastauksista ! :)

Vierailija
2/7 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Lumia 800, ja olen ipadilla sen netissä.... Ilmaista on, paitsi tietysti puhelilaskun nettiähän se on :) ipadilla vain asetukset, wifi, ja sitten lumiasi netin valitset.... Lumian netin löydät niin että asetukset, internetin jakaminen, ja päälle (huom! Muista katsoa salasana);) Ole hyvä, jos auttoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 14:38"]

Mullakin on Lumia 800, ja olen ipadilla sen netissä.... Ilmaista on, paitsi tietysti puhelilaskun nettiähän se on :) ipadilla vain asetukset, wifi, ja sitten lumiasi netin valitset.... Lumian netin löydät niin että asetukset, internetin jakaminen, ja päälle (huom! Muista katsoa salasana);) Ole hyvä, jos auttoi

[/quote]

En ole ap, mutta vastauksestasi oli minullekin hyötyä, sillä ajattelin juuri kysyä miten Lumilta saan netin microsoftin tabletiini. Kiitos siis avusta.

Vierailija
4/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittekin tässä surffailen läppärillä iPhonen 3G:llä, kun varsinainen netti on poikki :)

Vierailija
5/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/7 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kohtaan tai asetuksiin mun pitää mennä läppäriin kun varsinainen nettiyhteys on nyt poikki.

IPadille osaan jakaa mutta miten läppärille osaisin?

Vierailija
7/7 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks ipadistä jaettua netin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi