Internetin jakaminen muihin laitteisiin, puhelimesta siis iPadille , maksaako?
Voisin jakaa nettiyhteyden mun puhelimesta i padiin niin maksaako se vai meneekö samalla maksulla mitä nyt jo maksan?
Kommentit (7)
Mullakin on Lumia 800, ja olen ipadilla sen netissä.... Ilmaista on, paitsi tietysti puhelilaskun nettiähän se on :) ipadilla vain asetukset, wifi, ja sitten lumiasi netin valitset.... Lumian netin löydät niin että asetukset, internetin jakaminen, ja päälle (huom! Muista katsoa salasana);) Ole hyvä, jos auttoi
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 14:38"]
Mullakin on Lumia 800, ja olen ipadilla sen netissä.... Ilmaista on, paitsi tietysti puhelilaskun nettiähän se on :) ipadilla vain asetukset, wifi, ja sitten lumiasi netin valitset.... Lumian netin löydät niin että asetukset, internetin jakaminen, ja päälle (huom! Muista katsoa salasana);) Ole hyvä, jos auttoi
[/quote]
En ole ap, mutta vastauksestasi oli minullekin hyötyä, sillä ajattelin juuri kysyä miten Lumilta saan netin microsoftin tabletiini. Kiitos siis avusta.
Ittekin tässä surffailen läppärillä iPhonen 3G:llä, kun varsinainen netti on poikki :)
Mihin kohtaan tai asetuksiin mun pitää mennä läppäriin kun varsinainen nettiyhteys on nyt poikki.
IPadille osaan jakaa mutta miten läppärille osaisin?
Onko mahdollista jakaa netti Lumia 800:sta esim. USB-johdon avulla iPadiin?
Koska muuten en saa iPadia, jos ei netin jakaminen ole mahdollista, koska vanhempien mielestä 5.95e/kk on liian kallis, mutta sitä mieltä en ole todellakaan. Ehdotin että maksan sen kuukausimaksun itse mutta eeiii, en tiedä mitä teen!
Kiitos jo etukäteen vastauksista ! :)