Isäni korostaa laihuuttaan
Mitä mieltä olette ja onko samoja kokemuksia?
Isäni joka keskustelussaan korostaa AINA painonsa vähyyttä.
"Olen syönyt päivässä vain 3 tomaattia jo kahden viikon ajan, painoni on tippunut!".
Tämä vain yksi konkrettinen esimerkki hänen kommenteistaan. Pääpiirteissään hän puhuu vain painonsa vähyydestä.
Hänen luonaan kun käy kylässä, saa pöytään hyvin pieniä annoksia, 1/3 kahvikuppeja ja ottimiksi lusikoita mitkä ovat pienempiä kuin menninkäisillä.
Eräälläkin kerralla pöydässä oli pienen pieni kahvikuppi, muutama ananaspala ja 7-8 vuohenjuustopalaa, tämä siis kun paikalla oli 4 ihmistä.
Makeaa tarjottaessa hän suorastaan tuohtuu, että hänelle tarjotaan jotain sokerista.
Mitä olette tästä mieltä? Itse olen tästä huolissani. Jonkinasteisesta syömishäiriöstä lienee kai kysymys.
Syömishäiriöiset eivät ole kovin hyviä parisuhteissa.
Isäsi kuulostaa isältäni, ja toisaalta äidiltäni. Itse olen sairastanut syömishäiriötä n.20 vuotta. kun toinen lapseni syntyi, tajusin tilanteeni ja hain apua.
Yritämme suojella tuolta hulluudelta omia lapsiamme. meidän lapset tietää, että kun mennään vaarin luo, niin syödään ensin matkalla ja yleensä pääsee vielä kyläilyn jälkeen Heselle. Isäni asuu aika kaukana, eikä siellä syötetä kuin miniannoksia.
Aivan sairasta meininkiä.