Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

listataanpa tähän naurettavimpia syitä

Vierailija
07.02.2013 |

miksi mies / tai nainen jättänyt sinut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaveri ilmoitti että jätti poikystävänsä koska tämä kuunteli huonoa musiikkia.

Vierailija
2/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen poikaystävä lemppasi koska en 4pv seurustelun jälkeen antanut. Silloin ei naurattanut, nykyisin toi on musta surkuhupaisa juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini jätti poikaystävänsä, koska tämä oli liian kiva!

Vierailija
4/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en suostunut luopumaan kissoistani... Hänestä niistä olisi pitänyt luopua heti samantien koska hän ei pitänyt niistä. Kun en kuukauden tuttavuuden, kahden viikon seurustelun, jälkeen suostunut minulla 8 vuotta olleista kissoista luopumaan hän jätti minut. Eikun taisi vielä ensin uhkailla että jättää, jos en luovu kissoista... :D

Ymmärtäisin jos oltaisiin oltu muuttamassa yhteen, mutta mutta...

Toinen mies jätti minut koska olin kuulemma liian naisellinen. En koskaan saanut vastausta mitä hän tarkoitti asialla. Kuulemma ei ollut kyse meikkaamisesta ja koruista yms. vaan ilmeisesti se että olen yleensä koroisaa ja mekko/hame päällä ei hänestä ollut hyvä...

Vierailija
5/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voinut kuvitella seurustelevansa sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole ajokorttia :)

Vierailija
6/6 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä, että meidän ei pitäisi seurustella. Asian näin ilmoitettuaan en voinut olla kuin samaa mieltä hänen äitinsä kanssa.

Oli pahasti poika kiinni äipässään, ja emme todellakaa olleet mitään teinejä.

Kuulin myöhemmin, että epämääräinen tuleva tittelini FM, oli jotenkin omituinen ja

äiti halusi pojalleen kunnon työtä tekevän ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan