Mitä tekisit miehesi halutessa sinusta eron syystä..?
Tällä palstallahan on tunnetusti paljon naisia, jotka liputtavat homoilulle.
Kertokaapa nyt TÄYSIN rehellisesti miten kävisi, jos miehesi kertoo haluavansa sinusta eron, koska on ghuomannut olevansa palavasti rakastunut itseään reilusti 20-vuotta nuorempaan parturi-kampaamon Pekkaan?
Kommentit (26)
Mutta en todellakaan siitä, että rakastunut Pekkaan, vaan siitä, että kusettanut mua monta vuotta.
Olisin voinut tehdä nämäkin lapset jonkun kanssa joka olisi halunnut oikeasti olla minun kanssani. Olo olisi hyväksikäytetty, koska olisin ollut vain "kulissaivaimo", eikä minua olisi arvostettu ihmisenä sen vertaa, että olisi heti alussa kerrottu suuntautumisesta.
Tuli kyllä hieman puuntakaa. Ja 20-vuotta nuorempi, Pekka on 10v??? ;D hahahahahahha homo ja pedofiili, iiiks.
Miehelle itselleen tuo olisi jo niin iso kriisin paikka, että tukisin parhaani mukaan. Enkä mitenkään pystyisi kilpailemaan Pekan kanssa :D
Ja jos mies oikeasti haluais minusta eroon Pekan takia, minkä minä sille voisin?
Kysyisin kyllä, että onko ihan varma päätöksestään. Kannattaisko ensin vaan Pekan kanssa tapailla jonkun aikaa avioliiiton ulkopuolella, ennen kuin tekee lopullisia päätöksiä.
miehesi sanoisi olevansa bi eikä halua sinusta eroa? Sanoo rakastavansa Pekkaa, mutta myös sinua.
Alkaisin itkemään ja masentuisin varmaan pitkäksi aikaa, sillä homot on musta aina olleet joksenkin outoa porukkaa.
koska se tarkoittaisi, että pitkä suhteemme olisi perustunut mitä ilmeisimmin valheelle. Toisaalta olisin hyvin surullinen, että mieheni olisi joutunut tukahduttamaan taipumuksiaan vuosikausia, ja surullinen siitä, että hän ei kokenut minua tarpeeksi luotettavaksi kumppaniksi uskoutuakseen minulle. Toisaalta olisin helpottunut, koska vuosikausien masennukseen olisi luultavasti löytynyt syy. Ja toisaalta iloinen että hän vihdoin uskaltaa olla oma itsensä ja on toivottavasti löytänyt todellisen rakkauden.
Jos hän taas ilmoittautuis bi:ksi reagointini olisi luultavasti samankaltainen kuin jos hän olisi rakastunut Riikkaan. Tuo nuruus kolhaisi jossain minua, ja jotuisin tietoisesti taistelemaan katkeria rupsahtanut ämmä -ajatksia vastaan.