Avioliitto + eroaminen
Olemme olleet 1 vuoden vasta naimisissa. Meillä on 1 vuotias tyttö, olemme parikymppinen nuoripari.
Ongelma on, kun en enää haluasisi olla miehen kanssa. Tuntuu usein pahalta ja haluisain pois tästä suhteesta. Mies on ihana, rakastan häntä, mutta jostain syystä muita tunteita minulla ei ole häntä kohtaan. Eli vaikka rakastan niin silti tunteeni häntä kohtaan ovat kylmenneet. Tiuskin hänelle usein ja kiukuttelen ja se johtuu siitä, että kun voin huonosti tässä suhteessa. Luulen että voisin paremmin jos olisin yksin tai jonkun muuun miehen kanssa. Lapsen takia en halua vain olla yhdessä sekä lapsemme kärsii jos minä tiuskin miehelleni. Harvemmin riitelemme ja sekin on pientä. Olen yrittänyt hänelle puhua. Ensin hän oli hiljaa ja melkein itki kun kerroin hänelle tunteistani. Sen jälkeen hän sanoi, että yritetään silti olla yhdessä ja että ei välitetä vaikka en tunne häntä kohtaan paljon mitään. Eli otin sen ison askeleen eteenpäin kun kerroin hänelle tunteistani. Mutta taas olen alkupisteessä koska hän ei vain tunnu ymmärtävän, että tuskin mikään enää palauttaa niitä tunteita häntä kohtaan. Tai hän ei halua ymmärtää. En haluaisi elää surkeana ja harmitella myöhemmin kun en lähtenyt tästä suhteesta. Toivoisin saavani lukea muiden kokemuksia sekä samankaltaisia tilanteita.