Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä järki 5kk:n karensissa on?!

Vierailija
07.02.2013 |

Eli jos työssäoloehto ei täyty, eikä sinulla ole esim mitään koulutusta eikä tarpeeksi työkokemusta, työkkäri antaa sinulle 5kk:n karenssin.

Miksi?

Ketä se palvelee?

Miten se auttaa mihinkään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byrokratiaa se palvelee.

Vierailija
2/4 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivointi on päivän sana.

Etsit siis mahdollisimman pikaisesti opiskelu-, työ- tai harjoittelupaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä raha tulee kun ihminen ei tee mitään parantaakseen omaa asemaansa.

Eli pitää itse näyttää että on valmis tekemään jotain...pitää käydä töissä tai sitten pitää hankkia sitä koulutusta, että saisi sitä työtä!

Ei voi vain istua kotona ja pyytää muilta rahaa kun ei ole työtä,kokemusta eikä koulutusta.

Herää!

Vierailija
4/4 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä raha tulee kun ihminen ei tee mitään parantaakseen omaa asemaansa.

Eli pitää itse näyttää että on valmis tekemään jotain...pitää käydä töissä tai sitten pitää hankkia sitä koulutusta, että saisi sitä työtä!

Ei voi vain istua kotona ja pyytää muilta rahaa kun ei ole työtä,kokemusta eikä koulutusta.

Herää!

Tuleehan sitä rahaa, sieltä sossusta jos mistään muualta ei tule. Eli ei tuo aktivoi välttämättä yhtään. Itse saan työkyvyttömyyseläkettä, joten en tarvitse työkkärin tai sossunkaan rahoja mihinkään. Mietin vain, kun...

Jos haluaa työkkärin järjestämään koulutukseen, pitää olla työtön työnhakija. Ja mitä, jos et pääsekään koulutukseen? Et saa työttömyystukea etkä eläkettäkään enää, vaan menet sossuun.

Mikä järki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi