Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on suvaitsevaisuus?

Vierailija
30.12.2012 |

Olla huolestumatta maahanmuuttajista, joille suvaitaan mahdollisuus tulla yhteiskuntamme elätettäviksi, ilman velvollisuuksia ja vastuita, pelkkiä oikeuksia omaaviksi?

Olla huolestumatta niistä lapsista, jotka syntyvät tai elävät perheessä, jossa vanhemmat ovat samaa sukupuolta?

Olla huolestumatta seurauksista, kun kaikki muutkin alkavat itsekkäästi parisuhteeseen saman sukupuolen kanssa?

Olla huolestumatta siitä, että sairaalassa työn tekeminen lääkäriltä ja hoitajalta häiriintyy tai jopa katkeaa, sairaalassa vierailulla olevan henkilön suoritettaessa uskontonsa kuuluvia rituaaleja?

Olla huolestumatta siitä, että oma itsenäisyytemme ja järjestäytynyt yhteiskuntamme luisuu kestämättömään tilanteeseen tuleville sukupolvillemme - suvaitsevaisuuden seurauksena?

Voitte jatkaa listaa suvaitsevaisuuden määrittämisestä, jotta alan ymmärtää sitä paremmin. Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset ihmiset, ihonvärit, kansallisuudet, uskonnot, seksuaalisen suuntautumisen....jne. Sillä ehdolla, että ominaisuus ihmisessä ei ole toiselle vaaraksi. Homoseksuaalisuus on täysin hyväksyttävää silloin kun kaksi täysi-ikäistä vapaaehtoisesti yhdessä seksiä harrastavat. Pedofilia ei ole hyväkstyttävää, koska se kohdistuu sellaiseen yksilöön, jolle ei seksuaalisuus vielä kuulu ja joka ei itse sellaiseen ole valmis. Suvaitsevaisuuttaa on siis hyväksyä tasavertaisina ihmisinä myös erilaiset ihmiset kuin sinä itse.

Vierailija
2/2 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sillä tarkoitetaan itsestä eroavien ihmisten suvaitsemista, ei häiriökäyttäytymisen ymmärtämistä.

Silti se on minusta typerää. Minä en suvaitse häiritsevää käytöstä, mutta minua ei häiritse erilaisuus.

Koko termi pitäisi viskata romukoppaan. On ihan pipipäistä energiantuhlausta toisaalta "sietää" ihmisten ominaisuuksia joille nämä ihmiset eivät voi mitään, ja toisaalta loputtomasti ymmärtää silkkaa huonoa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi