Onko lapsen vilkkaus liittynyt siihen miten vilkkaasti on mahassa potkinut? :)
Mielenkiinnosta kysyn, kun esikoinen tulossa ja kovin tuntuu potkivan joka päivä tuolla, jatkuvasti maha muljahtelee :)
Kommentit (13)
vilkas liikkuja mahassa, ja vilkas on edelleen =) Ei nyt mikään ADHD-tapaus, mutta ei viihdy pitkiä aikoja paikoillaan.
Toinen nyt on mahassa yhtä vilkas, ellei jopa vilkkaampi, saa nähdä mitä siitä tulee =D
ei potkinut/vääntyillyt juur ollenkaan. Toista se on nykyään -.- Ikää 7kk ja painelee menemään niin pirusti! Paikoillaan ei malta olla, yrittää opetella kävelemään ja uhmaa nyt jo havaittavissa..
Kaikkein vilkkain on ollut oikein terve, urheilullinen ja fiksu poika
vaan semmoinen möyryläinen. Potkut eivät ikinä sattuneet ja enemmin vaan peppu kyhnäsi puolelta toiselle. Hyvin rauhallinen. Sain aina nukutuksi.
No nyt äärettömän sosiaalinen ja liikuvainen taapero. Jos ei pääse ulos kahta kertaa päivässä niin hyppii seinille.
oli pari kuukautta aika rauhaton koliikin kynsissä, mutta sen jälkeen on ollut hyvin rauhallinen ja harkitseva heppu.
Mulla oli liikkuvia mahassa ja edelleen.
möyrysi mahassa ihan koko ajan, tuntu ettei ole hetkeäkään paikallaan. Nyt 4kk, ja laiska kun mikä :D :D
liikkui mahassa aivan sairaasti.
Ja on supervilkas nytkin.
Minulla on monta lasta, ja vain tuo kuopus oli mahdoton pyörijä mahassa. Ja on ihan mahdoton menijä, ihan omaa luokkaansa muihin lapsiin verrattuna.
Ja mahan ulkopuolella sitten tämä terve, urheilullinen ja fiksu ei ole vilkas?Vai mitä yritit sanoa
Kaikkein vilkkain on ollut oikein terve, urheilullinen ja fiksu poika
mutta jonkinlaiseen herkkyyteen? Toiset reagoi helpommin ääniin, kosketukseen ym... Oman stressitason olen huomannut myös vaikuttavan sikiön liikkeisiin.