Onko muilla ujoa rakkoa?
Minulla on sellainen ongelma, että en pysty pissaamaan julkisessa vessassa, jossa vessoissa on pelkät "sermit" pöntön ympärillä. Siis ei ollenkaan äänieristystä. Pahin tilanne on esim ravintolassa, jossa on pari "koppia" ja niiden ulkopuolella, puolen metrin päässä ovesta, ihmisiä jonossa. En kerta kaikkiaan pysty pissaamaan ko. tilanteessa. Usein luovutan ja joudun hetken päästä mennä yrittämään uudelleen. Jos vessassa ei ole muita ihmisiä, silloin pystyn pissaamaan. Eli jännitän muita ihmisiä niin paljon, että pissa ei tule.
Muita?
Kommentit (5)
Varmaan nämä ujorakkoiset kökkivät wc-kopeissa tolkuttoman pitkään (ihmetellyt mitä siellä jumitellaan). Kannattaa laittaa hana valumaan, jos kopissa on sellainen, ainakin kuullut että saattaa auttaa.
että kuulen kun ulkopuolella jutellaan, että mikä tuolla kestää jne. Hanoja ei valitettavasti kovin usein ole vessoissa ainakaan baareissa. Ja sitten on tuurikysymys, pääseekö sellaiseen vessaan, jos on paljon jonoa.
Onko ap minkä ikäinen?
Itsellä vaiva oli tosi kiusallinen, aiheutti jopa paniikki oireita. Helpotti n 25 vuoden ikäisenä..
Sama ongelma mullakin. En kerta kaikkiaan pysty pissaamaan, jos muut näkevät. Olen usein pohtinut mistä se mahtaa johtua ja kuinka siitä pääsisi eroon, koska tämä on aika kiusallinen ongelma ja kun sille ei oikein mahda mitään. Olen 21 enkä muista, että nuorempana olisi ollut tätä ongelmaa.
mutta nyt vanhana en enää jaksa hävetä mitään. Kaikki ihmiset pissii.