Meillä eletään kuin 50-luvulla,kysyttävää.
Kommentit (30)
Sellaisia vaatteita ei valitettavasti enää helposti löydä.
ihan housuja ja paitoja käytän.
Minkä merkkinen 1950-luvun tietokone teillä on?
Mikä teillä sitten on viiskytlukulaista?
lähinnä tarkoitin että mies tienaa minä olen kotona yms
lähinnä tarkoitin että mies tienaa minä olen kotona yms
Mikä teillä sitten on viiskytlukulaista?
en siis edes työttömänä en saa mitään tukia.Sitten aika paljon kasvatamme esim.vihanneksia yms itse.
Ootteko joskus eläneet kuin 70-, 80-, 90- tai 2000 jne luvuilla?
Siis mä en tietoisesti ole tehnyt mitään mä en vaan ole ostanut mitään "turhaa".
Vanha telkkari vaihtui uudeksi (mutta pieneksi) viime vuonna ja lankapuhelinkin on lähtenyt. Lankapuhelimen loppuminen taitaakin olla pahin. Fillari varastettiin ja tilalla on uusi, mutta huonompi.
Mä en kärsi oikein mitään pulaa mistään, mutta ruoka on huonoa ja bussit meikäläisille liian romuja.
Sopisinko teidän porukoihin?
Onko teillä kännyköitä..?
ja on kännykät.
Oletko netissä transistori- vai putkiradiolla?
Miehet ja naiset teki yhdessä maataloustöitä.
Kaupunkilaisia oli pieni vähemmistö ja kaupungeissakin naisten työnteko oli tavallista.
Pesetkö pyykkisi käsin tai pulsasttoripesukoneella? Paikkaatko vaatteet?
en siis edes työttömänä en saa mitään tukia.Sitten aika paljon kasvatamme esim.vihanneksia yms itse.
Se on vain se malli, joka on käytössä hyvin toimeentulevien miesten perheissä lähes jokaisessa muussa maassa paitsi pohjoismaissa.
Vai oletteko saaneet ameriikasta puuvillaa?
Mistä saatte tervaa puusuksiinne?
Entä haetko joka aamu tuoremaidot maitokaupasta?
Onko teillä jo jääkaappi?
Saavatko lapsenne jouluaattona kokonaisen appelsiinin jokainen vai jakavatko yhden appelsiinin?
Onko sinulla kaksi vai kolme hametta?
Paleleeko reidet hiihtoretkellä, kun on sukkanauhat eikä sukkahousut hameen alla?
Pisteleekö villaiset pitkät sukat?
Millaisen kouluesiliinan ompelit tytöllesi, kun hän meni ensimmäiselle luokalle kouluun?
että olen kotirouvana en edes työttömänä vaan meillä vaan mies tienaa.Muuten eletään kuin muutkin.
Onko kyse 2050-luvusta. Nimittäin menneen vuosisadan 50-luvulla ei ollut nettiä, jossa olisit kertomassa elämästäsi. Kirjottaisit korkeintaan jonkun lehden yleisöosastolle ja kertoisit elämästäsi, jos teillä oikeasti elettäisiin 50-luvun malliin.
Sellaisia vaatteita ei valitettavasti enää helposti löydä.