Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmista.

Vierailija
07.12.2005 |

Hei! Minulla on elämässäni vain yksi mies, eikä muita tule jollei kuolema meitä erota. Rakastan miestäni syvästi, meillä on hyvin tasapainoinen ja onnellilnen suhde.

Mieheni on ainoa, jonka kanssa olen harrastanut seksiä, joten minulla ei ole kauheasti kokemusta näistä asioista, eikä vertailukohteita (onneksi). Yksi asia minua kuitenkin vaivaa aika paljon, nimittäin en tiedä, olenko koskaan kokenut orgasmia. Jostakin luin että jos sen on kokenut, ei mieti tällaista, joten en kai sitten ole kokenut.

Meillä on suhteellisen vilkas seksielämä, harrastamme seksiä 1-2 kertaa viikossa. Välillä on aivan ihanaa ja tuntuu mielettömän hyvältä (en kuitenkaan ole kokenut mitään muusta erottuvaa huippuhetkeä), toisinaan taas tylsempää ja latteampaa - yleensä jos väsymys painaa. Onko ihan normaalia etten ole kokenut orgasmia? Olenko jotenkin seksuaalisesti epänormaali?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ensin itseesi ja omiin haluihisi ja siihen, mistä pidät ja mistä et. Kyllä se sieltä löytyy.

Vierailija
2/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai aika harvinaista, ettei ole koskaan kokenut klitorisorgasmia, vaginaorgasmi taas on suurimmalle osalle naisia tosi vaikea saada.

Itsellenikin on lähes mahdotonta saada o:ta ilman klitoriskiihotusta. Vaginaorgasmin olen saanut vain pari kertaa 16 vuoden aikana, ja sitten se onkin ollut jotenkin pieni, vaikka on ensin tuntunut toosi hyvältä. Kerran olin tosi lähellä ihanaa o:ta, kun hieroin itse klitorista yhdynnän aikana, ja se ihana tunne oli siis vaginassa, ei klitoriksessa, mutta klitoriksen stimulointi samanaikaisesti voimisti jotenkin tunnetta vaginassa. Mutta sitten sitä o:ta ei tullutkaan. Ei voi mitään! Jatketaan harjoituksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kirjastosta tai osta itsellesi seuraava opus:

Kari Heusala: " Naisen seksuaalisuus"

Jos et ole masturboinut ennen, tästä kirjasta saat ohjeita itsesi hyväilyyn - siis jos muuten tuntuu vaikealta päästä alkuun.

Kurkkaas netistä Sexpon sivuilta asiallista tietoa orgasmista:

http://www.sexpo.fi/orgasmi.htm

Sieltä myös nämä seuraavat kirjavinkit, joiden avulla voit opetella saamaan orgasmin:

Susan Guillan: Syntynyt seksuaaliseksi, joka naisen opas hyvään sukupuolielämään (Tammi 1997) ja Rachel Swift: Naisen nautinto (-93)

Ja taas se lantionpohjanlihasten treenaaminen!!! Treenaa ne lihakset tosi hyvään kuntoon, niin orgasmin saanti helpottuu ja voimistuu. (Tosin ihan kaikilla naisilla ei tämäkään kyllä auta, mutta kannattaa silti kokeilla.)

Treeniohjeita esim.

http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=177&ID=24

Lisäksi neuvoisin seuraavaa:

Yhdyntään ryhtykää vasta kun olet todella kiihottunut ja haluat sitä. Ota se sisääsi hitaasti ja " imien" . Purista sitä emättimelläsi niin lujaa kuin jaksat, siis lihaksia supistellen. Ihan kuin vetäisit sitä sisääsi. Voit vaikka kuvitella peniksen kirsikaksi, jonka otat sisääsi hitaasti ja vähitellen.

Vierailija
4/18 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas yhteinen rytmi on tärkeä! Liian nopeassa lantion kiepsutuksessa mies ei kestä tahdissasi!

Ja miehelle ohje:

Kun naisesi alkaa tulla, älä tee kalua mitään ulos-sisään liikettä, vaan painele vaan syvemmälle ja syvemmälle. Voimistaa naisen orgasmia ja voi jopa laukaista sen.

Kokeilkaas vielä näitä klitorista stimuloivia asentoja:

http://www.sexpo.fi/asentoja.html

Vierailija
5/18 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmittomuus on aika yleistä naisten keskuudessa. Siitä ei vaan kehdata puhua. Jos olisit orgasmin saanut, sen varmasti tietäisit. Toisilla menee vuosi a jopa vuosikymmeniä sen saamiseen. Mutta harjoitella kannattaa. Koetapa suihkua, eli suihkupää pois ja vesi letkun suuntaat kohti klitorista sinulle sopivalla voimakkuudella. Mielikuvat auttavat. Jos suhteenne laatu sallii niin tee se miehesi kanssa, eli mahd kiihoittuneessa tilassa. Kannattaa kokeilla muutamaan kertaan jos ei heti tärppää. On se sen arvoista!

Vierailija
6/18 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmittomuus on aika yleistä valvojien keskuudessa. Siitä ei vaan kehdata puhua.

Vierailija
7/18 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 10 vuotta ilman orgasmia. En ollut itsetyydytystäkään harrastanut, ennen kuin keksin tuon suihkun ja klitoriskiihottimen. Suihkun pää pois, ja vesi tulee paineella klitorikselle, niin sain ensimmäisen orgasmini. Sitten tilasin tuollaisen delfiini klitoriskiihottimen osoitteesta www.toyheaven.fi

Orgasmeja tulee kuin tuleekin. Samalla tilasin geishakuulat, eli enää en aio elää orgasmitonta elämää, vaikka en sitä yhdynnässä saisikaan. Toivoani en aio menettää myöskään yhdynnän suhteen. Nämä ovat auttaneet minua, enkä olisi näitä keinoja muuten keksiny, ellei olisi tullut surffailtua näillä sivuilla.

Nämä keinot on jo täällä mainittukin. Ajattelin kertoa oman kokemukseni, sillä jos ne ovat auttaneet minua, ehkä niistä voisi löytyä apua Sinullekin.

Vierailija
8/18 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä keskustelu, joka ei saa kadota liian pian muun töryn täyttäessä tän palstan. Siis nosto!

Vierailija
9/18 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haulla vanhoja viestejä emätinorkuista ja miten jotkut niitä saavat. Tänne on kirjoiteltu myös " reisien puristamistekniikasta" :)

Keinot on monet!

Vierailija
10/18 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkyä kerrassaan :DD

Vierailija
11/18 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän itsekin sen että orgasmia joskus kaipaisi..siis sitä ISOMPAA eli emättisessä tuntuvaa joka ainakin mulla on ihan tuurista kiinni saanko sen vaiko en. Klitoriksesta onnistuu aina.

Tutustu tosiaan omaan kehoosi

Vierailija
12/18 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten on niillä lantionp.lihaksilla tähän vaikutusta. Myös orgasmit ovat voimakkaampia, ja kestävät pitempään.

Olen 28v. 2:n lapsen äiti.

Vierailija
13/18 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ketju!

Vierailija
14/18 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans mietin tota samaa johonkin 23-vuotiaaksi asti.

kannattaa kokeilla peppuseksiä. kun siitä alkaa tykkäämään niin sitten sillä konstilla laukeaa tosi nopeasti, ainakin minä ja yks toinen nainen. tämä nyt ei ole kovin suuri otos vielä mutta luulen että on hyvä konsti muillekin. kannattaa kuitenkin samalla kiihottaa myös emätintä ja/tai klitorista niin on kaikkista helpointa onnistua.

Vierailija
15/18 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vastaavanlaisen lisäkiihokkeen voisi saada jostakin muustakin jutusta ajattelemalla sitä juuri sopivissa kohdin kun muutenkin tuntuu jo oikein hyvältä. Ajattelemalla vaikka lempifantasiansa huippukohtaa tms. TAi mies vois sormilla hyväillä sitä peppuaukon seutua.. tai ... tai ... mikä ketäkin nyt kaikkein koviten kiihottaa..

Sellainen saa heittäytymään ja se taas sopivasti edesauttaa orgasmin saamista.

Vierailija
16/18 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan yhdynnässä orgasmin ainoastaan, jos oon itse päällä. Kannattaa siis kokeilla erilaisia asentoja. Ja mielikuvaharjoitukset auttaa asiaa tosi paljon :)

Vierailija
17/18 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä olen tullut vaativaiseksi kun se orgasmiton seksi ei tunnu miltään. Siksi mä oon myös sitä mieltä että miehet tykkää naisista joille kelpaa kaikki mitä mies tekee. En tiiä, mutta mulle tuli vähän kuin kriisi kun sain ekan kerran. En arvannutkaan mitä siitä seurasi.

Mieheni ei halua yrittääkään tehdä mulle orgasmia koska siinä menee kauan ennenkuin tulen miehen läsnäollessa. Yksin ei mene kuin muutama minuutti.

Ja sain siis sen ensimmäiseni suihkulla ilman suihkuosaa. Arvelin että vaikka ei tunnukaan miltään niin kokeilen kuitenki. Sitten se tuli, eikä jäänyt epäselväksi, koko kehon läpi meni kuumia aaltoja ja emätin supisteli minkä kerkesi. Se oli jotain aivan uutta.

Ja tosiaan, jälkeenpäin oon huomannu että sillä ei ole väliä mitä tekee vaan sillä, miten pitkään tekee. Eli jos alkuun ei tunnu miltään nii kannattaa vaan jatkaa, herkkyys lisääntyy ja se saattaa sieltä tullakin. Ja klittaa on turha yrittääkään kuivana hieroa. Ei tuota kuin tuskaa. Kaikista ihanin on kun märkänä hieroo hellästi.

Tässähän rupee panettaan ku miettii miltä orkku tuntuu...

Äiti 22v

Vierailija
18/18 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyviä vinkkejä..