Onkohan tässä liikaa kaloreita kun koitan laihtua?
Aamulla profeel proteiini rahka,makuna vanilja (tässä siis vähemmän sokeria kun tavis maustetuissa rahkoissa ja kaiketi lisättyä protskua) 2 kaurapuikula leipää flooralla,kuppi teetä.
Lounaalla puolet lautaselta salaattia, 1,5dl kalakiusausta, näkkäri,floora ja rasvaton maito.
vp kiivi,viinirypäleitä kourallinen
päivällinen jauheliha hernesoppaa lautasellinen, 2 ruisleipää,juustoa,flooraa, 2 isohkoa pannarin palaa(sellasia aika normi mitä nyt keskiverto laikkeais:D) joissa hilloa abaut 1,5rkl per pannari, rasvatontamaitoa 2 lasia.
painoa 116kg, tänään liikuttu hyötyliikunnan merkeissä yht reilu 1h, painava reppu selässä.
en ole aikoihin syönyt mitän hyvää ja nyt halusin hernekeiton kanssa ottaa pannaria,kun lapsille tein.
Kommentit (5)
jos jatkat suunnilleen noin. Pari pannaripalaa ei tavoitetta kaada, jos tarkoitus on pudottaa painoa pitkän ajan kuluessa.
Mä en tolla laihtuis, mutta sulla on painoa sen verran että pitkällä tähtäimellä paino ehkä putoaakin? Itse söisin laihiksella aamupalalla pelkän rahkan, lounaalla salaattia ja max. Yhden pienen kauhallisen ruokaa, ei leipiä, päivällisellä lautasellinen keitto ja yksi leipäpala, yksi lasi maitoa..ehkä yksi pieni pala pannaria. Iltapalaksi taas rahka..tosin en söisi noita makeutettuja vaan sotkisin itse rahkaa ja mustikoita ilman sokeria.
Kiloklubissa voit myös laskea kalorit.
Mä en tolla laihtuis, mutta sulla on painoa sen verran että pitkällä tähtäimellä paino ehkä putoaakin? Itse söisin laihiksella aamupalalla pelkän rahkan, lounaalla salaattia ja max. Yhden pienen kauhallisen ruokaa, ei leipiä, päivällisellä lautasellinen keitto ja yksi leipäpala, yksi lasi maitoa..ehkä yksi pieni pala pannaria. Iltapalaksi taas rahka..tosin en söisi noita makeutettuja vaan sotkisin itse rahkaa ja mustikoita ilman sokeria.
Kiloklubissa voit myös laskea kalorit.
itsekin söisin aamulla vain rahkan ja pitäisin muutenkin annoskoot pieninä. Pannaria vain yksi pieni pala. Mutta ap:n kannattaa jonkun aikaa kirjata syömisensä (ja juomisensa) kalorilaskuriin, kiloklubiin tai vastaavaan, jotta oppii itse arvioimaan mikä on itselle sopiva ruokamäärä.
Mä en tolla laihtuis, mutta sulla on painoa sen verran että pitkällä tähtäimellä paino ehkä putoaakin?
Niinpä, kysehän olikin aloittajan laihtumisesta. Noin paljon kiloja kun on, niin laihtuu sitten isommallakin määrällä. Itse kun aikoinani painoin lähemmäs 130kg, niin alkulaihdutuksen ajan sain syödä noin 2000kcl/vrk ja silti kilot lähtivät.
http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto