Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoin ravintolakokemuksesi?

Vierailija
06.02.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miestarjoilija käyttäytyi kyllä hyvin stereottyypis-homomaisesti. Käveli sipsuttaen, puhui sellaisella hassulla falsettiäänellä, vispasi kättään kävellessään, jne.

Kun tilasi jotain, teki liioittelevia kasvonilmeitä ja totesi jotain "voi kuule, kultsi, mä tuon sulle sellaisen!" tai "Joo, toi on niin IHQ! Ota se!"

Oli ihan piristävää vaan. :)

Jäkiruoaksi tilasimme jätskiä. Jo salin toiselta puolelta tarjoilija kailotti "Täältä tulee nää teidän pallerot!!!"

:D Ihana tyyppi!

Vierailija
2/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini kertoi olevansa ihastunut minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN HOMOA!

Vierailija
4/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilija, josta kyllä näki että on homo.

Vierailija
5/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseä haittaa, että joku on homo, mutta sitte pitää saatana käyttäytyä ylihomosti. Semmosta ylihomoa kyllä tekis mieli vetää pataan.

Vierailija
6/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli että lopettivat ravintolan, vaikka oli homobaari niin minä heterokin olin sinne tervetullut.

Vierailija
7/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miestarjoilija käyttäytyi kyllä hyvin stereottyypis-homomaisesti. Käveli sipsuttaen, puhui sellaisella hassulla falsettiäänellä, vispasi kättään kävellessään, jne.

Kun tilasi jotain, teki liioittelevia kasvonilmeitä ja totesi jotain "voi kuule, kultsi, mä tuon sulle sellaisen!" tai "Joo, toi on niin IHQ! Ota se!"

Oli ihan piristävää vaan. :)

Jäkiruoaksi tilasimme jätskiä. Jo salin toiselta puolelta tarjoilija kailotti "Täältä tulee nää teidän pallerot!!!"

:D Ihana tyyppi!

Tuommoiset oikeesti ovat niin piristäviä tapauksia. :)

Vierailija
8/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseä haittaa, että joku on homo, mutta sitte pitää saatana käyttäytyä ylihomosti. Semmosta ylihomoa kyllä tekis mieli vetää pataan.

Parempi, että joku on täydestä sydämestään sellainen kuin on eikä yritä esittää jotain. Aidot ihmiset on aina plussaa!

Vierailija
9/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ollut tyttöystävän kanssa Setan bileissä.

N35

Vierailija
10/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ollut tyttöystävän kanssa Setan bileissä.

N35

Ei ollut mikään ravintolakokemus vaan ihan yksityisbileet.

Enkä kyllä DTMääkään (sitä alkuperäistä) tai Herkkua osaa pitää ravintolakokemuksina, itse yhdistän sanan ravintola sanaan ravinto siinä perinteisessä merkityksessään (siis ruokaa).

Mitään kovin homoa ravintolakokemusta ei tule mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi