Mikä sinut on tehnyt tänään onnelliseksi?
Aloitan: Hyvä ruoka, sisälle päikkäreille nukahtanut vauva ja siistitty otsatukka.
Kommentit (8)
on minulle niin rakas, että taas töissä tuli yhtäkkiä ikävä, ja sitten huomasin, että hän oli lähettänyt minulle ihanan tekstiviestin. Se teki minut onnelliseksi.
annoin bussikuskille tietä, kun hän lähti pysäkiltä ( niin kuin minun tietenkin pitääkin ja kuuluukin ), mutta hänpä iloisesti vilkutti minulle kiitokseksi sitä "väärää" vilkkua, niin kuin on tapana kiittää, ja ajoin hymy huulilla töihin ja päivä alkoi hienosti!
Olen huomannut aikaisemminkin liikenteessä, että jos on kohtelias ja antaa tietä, pysähtyy jalankulkijoille jne, niin silloin tällöin tulee mukavia "kiitoksia"; ihmiset heilauttavat kädellä ja hymyilevät, tai laittavat "väärän" vilkun päälle, tai väläytetään pitkiä valoja; tulee itselle hyvä mieli, kun on ollut kohtelias jollekin toiselle. Se ei maksa mitään; ei aiheuta mulle minuutinkaan viivästystä tai mitään hankaluutta. Kyllä elämässä kaikki ystävälliset ja kohteliaat eleet ja hymyt saa aina takaisin, ja se tuntuu ihan kivalle, aion jatkaa samalla linjalla..;))
ja kesätöitä luvattiin myös kesäksi 2014:)
Olen huomannut aikaisemminkin liikenteessä, että jos on kohtelias ja antaa tietä, pysähtyy jalankulkijoille jne, niin silloin tällöin tulee mukavia "kiitoksia"; ihmiset heilauttavat kädellä ja hymyilevät, tai laittavat "väärän" vilkun päälle, tai väläytetään pitkiä valoja; tulee itselle hyvä mieli, kun on ollut kohtelias jollekin toiselle. Se ei maksa mitään; ei aiheuta mulle minuutinkaan viivästystä tai mitään hankaluutta. Kyllä elämässä kaikki ystävälliset ja kohteliaat eleet ja hymyt saa aina takaisin, ja se tuntuu ihan kivalle, aion jatkaa samalla linjalla..;))
muussakin elämässä kuin vain liikenteessä saa paljon hyvää mieltä sekä muille että itselle. Suosittelen!
Olen toki iloinen että lapseni on niin reipas, mutta ei se herättänyt tänään mitään spontaania onnellisuutta.
Olen kroonisesti stressaantunut ja ahdistunut ja hieman masentunut. En ole kokenut itseäni onnelliseksi pitkiin aikoihin.
tokaluokkalainen tuli ovelle vastaan ja antoi oikein ison halin ja pusun ja sanoi 'ihana äiti'.
kun Mannerheimintien liikennevalot toimi hetken väärin eli näytti vihreää jalankulkijoille, vaikka autoja tuli täyttä häkää. Tajusin vasta muutaman sekunnin päästä, mitä oli tapahtunut ja miten lähellä varma kuolema oli. Olen onnellinen, että en kuollut.
Olen niin iloinen ja onnellinen hänen puolestaan :)