Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pari vuotta av:lla vastaillut ja kannustanut

Vierailija
06.02.2013 |

ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissa ja pulmissa.

Olen käyttänyt omaa elämänkokemustani ja persoonaani sekä teoreettisia psykologian opintoja rakentaessani vastauksia. Moni on kokenut saavansa uutta näkökulmaa kirjoituksistani.

Voisiko joltakin taholta saada todistuksen aktiivisesta panostuksesta naisten virtuaalisessa vertaistukiryhmässä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt neuvoa ja aina, siis ihan aina saanut mahtavia neuvoja tai rohkaisua!

Vierailija
2/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksi ilokseni päivystän täällä arkisin n. klo 10-18. Tämä on minulle kutsumus. Olen myös itse saanut iloa voidessani jakaa elämänkokemustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vaikka lista viesteistäsi la lähetät sen ylläpidolle ja pyydät "työtodistusta" näiden perusteella :D.

Vierailija
4/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatka vaan, kyllä täällä niin pal pskaa on että kannustavat viestit on kullanarvoisia, itsekin oon koittanut niitä kirjoitella kun menee hermot noiden lyttääjien kanssa

Vierailija
5/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vaikka lista viesteistäsi la lähetät sen ylläpidolle ja pyydät "työtodistusta" näiden perusteella :D.

Kiitos vinkistä, mutta viestejäni on niin paljon että kaikkien löytäminen on mahdotonta. Alkuaikoina minulla oli tapana kirjata seuraamani ja kommentoimani viestiketjut Excel-taulukkoon, mutta tietokoneen hajoamisen seurauksena se katosi. En ollut ottanut varmuuskopiota.

Onnistuisikohan ylläpidon yksilöidä ip-osoitteeni perusteella minun viestini ja tehdä siihen pohjautuen todistuksen? Voisiko todistukseen saada arvion työskentelystäni?

Vierailija
6/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe

Vierailija
7/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe

Välillä toki olen keventänyt ilmapiiriä huumoripitoisilla aloituksilla. Mutta vain pari kertaa päivässä pitäessäni samalla kahvi- tai ruokataukoa.

Näkisin, että huumori on luonut hyvää mieltä ja letkeää ilmapiiriä palstalle.

Vierailija
8/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jakanut viisaita neuvojani lukiopsykologian opintojen pohjalta, kolmen lapsen äitinä, puolisona, naisena, täydellisenä ihmisenä nyt jo kahdettatoista vuotta!

Uskomattoman työuran olen tehnyt tällä palstalla, se on kaikkien myönnettävä.

Minä en toisaalta ylpeile mahtavilla saavutuksillani, saan iloa niistä ihan tarpeeksi itsekseni. Olen kuitenkin varma, että eräs virasto myöntää tällaisia virtuaalityötodistuksia. Kysypä heiltä. Yhteystiedot alla:

Porvoon Rehellinen Oikeamielinen Virasto-Oikeus

Porvoonkatu 4

06150 Porvoo

Vierailija
9/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tämä on oikea? Tarkistitko postinumeron?

Porvoon Rehellinen Oikeamielinen Virasto-Oikeus

Porvoonkatu 4

06150 Porvoo

Vierailija
10/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä lähestyä sähköpostitse?

Vierailija
11/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda persepanoa.

Vierailija
12/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keskittynyt vastauksissani lohdutukseen ja hyvänmielen tuomiseen palstalaisille. Vastaukset perustuvat omaan fiilikseeni ja paraspykologiaan, joka on eräänlainen harrastus. harrastan myös esirukolua palstalla niin pyydettäessä. Joskus saatan kyllä salarukoilla vaikka sitä ei erikseen pyydettäisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä