Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asut? Paikkakunnat riviin, kiitos.

Vierailija
06.02.2013 |

Minä: Pietarsaari.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ainoa

Vierailija
22/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä on sitten suuri ero Itä-Vantaan kanssa. Onneksi ei tarvi edes ikinä käydä siellä suunnalla.

Tapasin vanhan ystävän, jonka kanssa emme olleet vuosiin pitäneet yhteyttä, kun kävin Helsingissä. Kysyin, vieläkö te asutte Vantaalla. Hän korosti, että asuvat LÄNSI-Vantaalla. Mikäs ero siinä on? Ei avaudu tamperelaiselle. Vantaa mikä Vantaa.

Vantaa kuin Vantaa. Molemmissa päissä on ok paikkoja, mutta vastaavasti molemmissa päissä on aivan kamalia paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vanhan ystävän, jonka kanssa emme olleet vuosiin pitäneet yhteyttä, kun kävin Helsingissä. Kysyin, vieläkö te asutte Vantaalla. Hän korosti, että asuvat LÄNSI-Vantaalla. Mikäs ero siinä on? Ei avaudu tamperelaiselle.

Jo tilastojen mukaan Itä-Vantaa (aivan kuten Itä-Helsinki, en tiedä onko tämä joka kaupungin synti?) loistaa idässä kaikki murheet.

Toki on idässäkin muutamia hyviä paikkoja (lähinnä omakotitaloalueita), mutta ikävä kyllä idässä on enemmän vuokra-asuntoja, alkoholismia, rikoksia, jopa lastenhuostaanottoja on enemmän siellä.

Vantaa on niin jakautunut kahtia kun vaan olla ja voi, täällä kun ei ole sitä oikeaa keskustaa kuin esim Trella on.

Vierasta seutua se itä on lännessä oleville ja toisinpäin. Eihän niitä yhdistä edeas hyvä poikittaisliikenne!

Länsi-Vantaalla ainakin minä viihdyn erittäin hyvin. Ja eihän sun siellä tarvitsekkaan manselaisena viihtyä! Tosin mulla on kaveri joka on ennen asunut Trella ja viihtyy Länsi-Vantaalla hänkin hyvin. "vantaa mikä vantaa"> Vantaa on hyvä paikka asua, on mulla siitä jo 20 vuoden kokemus eli koko aikuisikä.

Meillä on sentään Hieno lentoasemakin ja niitä rakastan taivaalla katsella illan pimetessä.

Onhan Vantaalla velkaakin, mutta tänä pvänä on muuallakin.

Vierailija
24/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen taisin olla täältä tähän mennessä täältä länsirannikolta :)

Vierailija
25/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen siis avohoitopotilas, narkkari, lastenhakkaaja ja murhamies sekä juoppo, yh-äiti ja wt. Äänestän persuja ja elän sossun rahoilla.

Tai sitten en.

Vierailija
26/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmella jiillä =)

Vierailija
27/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupunkia en kerro.

Vierailija
28/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muut pohjoisen asukit?

Vierailija
29/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vanhan ystävän, jonka kanssa emme olleet vuosiin pitäneet yhteyttä, kun kävin Helsingissä. Kysyin, vieläkö te asutte Vantaalla. Hän korosti, että asuvat LÄNSI-Vantaalla. Mikäs ero siinä on? Ei avaudu tamperelaiselle.

Jo tilastojen mukaan Itä-Vantaa (aivan kuten Itä-Helsinki, en tiedä onko tämä joka kaupungin synti?) loistaa idässä kaikki murheet.

Toki on idässäkin muutamia hyviä paikkoja (lähinnä omakotitaloalueita), mutta ikävä kyllä idässä on enemmän vuokra-asuntoja, alkoholismia, rikoksia, jopa lastenhuostaanottoja on enemmän siellä.

Vantaa on niin jakautunut kahtia kun vaan olla ja voi, täällä kun ei ole sitä oikeaa keskustaa kuin esim Trella on.

Vierasta seutua se itä on lännessä oleville ja toisinpäin. Eihän niitä yhdistä edeas hyvä poikittaisliikenne!

Länsi-Vantaalla ainakin minä viihdyn erittäin hyvin. Ja eihän sun siellä tarvitsekkaan manselaisena viihtyä! Tosin mulla on kaveri joka on ennen asunut Trella ja viihtyy Länsi-Vantaalla hänkin hyvin. "vantaa mikä vantaa"> Vantaa on hyvä paikka asua, on mulla siitä jo 20 vuoden kokemus eli koko aikuisikä.

Meillä on sentään Hieno lentoasemakin ja niitä rakastan taivaalla katsella illan pimetessä.

Mulle Vantaa on vaan paikkakunta muiden joukossa. Kumma juttu, kun heti menit puolustuskannalle. :) Onko Vantaalla siis joku huono maine tai jotain?

Mulle Vantaa on kaupunki siinä kuin vaikka Vaasa tai Järvenpää tai Savonlinna. En mä liitä niihin mitään arvostuksia. Eli Vantaa on mulle vaan Vantaa kuten Oulu mikä Oulu. Kummassakaan paikassa en ole koskaan ollut, kulkenut vaan läpi. Varmaan hyviä paikkoja asua.

Ihmettelin vaan sitä, kun kaveri sanoi vähän leuhkalla äänenpainolla, että "asutaan siellä LÄNSI-Vantaalla, kuten ennenkin." Selkeä ero, kuin jos olisi neutraalisti sanonut, että vaikka Aurajoen länsirannalla Turussa.

Kyllä mulle olisi ihan riittänyt, kun olisi sanonut, että asuvat Vantaalla. Se "LÄNSI" siinä ei sanonut mulle mitään. Nyt vaan kiinnitin huomiota täällä, että joku muukin painottaa tuota LÄNSI-Vantaata, niin kai sen täytyy jotain tarkoittaa sitten.

Ei tulisi mieleenkään sanoa, että olen vaikka nimenomaan sieltä Etelä-Tampereelta. :D Tampere mikä Tampere.

Jos Vantaalla on mielestäsi huono status ja se ei kelpaa sinulle, mikset muuta pois?

Vierailija
30/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Vantaa on vaan paikkakunta muiden joukossa. Kumma juttu, kun heti menit puolustuskannalle. :) Onko Vantaalla siis joku huono maine tai jotain?

Mulle Vantaa on kaupunki siinä kuin vaikka Vaasa tai Järvenpää tai Savonlinna. En mä liitä niihin mitään arvostuksia. Eli Vantaa on mulle vaan Vantaa kuten Oulu mikä Oulu. Kummassakaan paikassa en ole koskaan ollut, kulkenut vaan läpi. Varmaan hyviä paikkoja asua.

Ihmettelin vaan sitä, kun kaveri sanoi vähän leuhkalla äänenpainolla, että "asutaan siellä LÄNSI-Vantaalla, kuten ennenkin." Selkeä ero, kuin jos olisi neutraalisti sanonut, että vaikka Aurajoen länsirannalla Turussa.

Kyllä mulle olisi ihan riittänyt, kun olisi sanonut, että asuvat Vantaalla. Se "LÄNSI" siinä ei sanonut mulle mitään. Nyt vaan kiinnitin huomiota täällä, että joku muukin painottaa tuota LÄNSI-Vantaata, niin kai sen täytyy jotain tarkoittaa sitten.

Ei tulisi mieleenkään sanoa, että olen vaikka nimenomaan sieltä Etelä-Tampereelta. :D Tampere mikä Tampere.

Jos Vantaalla on mielestäsi huono status ja se ei kelpaa sinulle, mikset muuta pois?

En muuta kun en paremmasta tiedä

Vierailija
31/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen siis avohoitopotilas, narkkari, lastenhakkaaja ja murhamies sekä juoppo, yh-äiti ja wt. Äänestän persuja ja elän sossun rahoilla.

Miehen Korsossa asuvat vanhemmat ovat kaikkea yllämainittua, paitsi murhaajia:(

Vierailija
32/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen Korsossa asuvat vanhemmat ovat kaikkea yllämainittua, paitsi murhaajia:(

Vierailija
33/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MArtinlaakso

Vierailija
34/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämsä

Vierailija
35/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä.

Vierailija
36/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida löytyä muita...

Vierailija
37/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Euroopan Turku.

Vierailija
38/38 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelit miten menin "puolustuskannalle"

Voi, voi kun itsehän käskit kertoo mitä eroa mielestäni Länsi- ja Itä-Vantaassa on, siis nimen omaan kirjotit että "kerro se ero kun ei oikeen aukee trelaiselle."

Noh, mähän kerroin kun käsketään!

Sekö on puolustusta kun vastataan kysymykseen.

Ja JOS (HUOM JOS) kotikaupungilla on jonkun mielestä huono maine, niin mulla ei todellakaan ole niin huono itsetunto että muuttaisin muualle, kun sinä vaan käsket. En jos olen itse asuinpaikkaani ja talooni/kotiini tyytyväinen.

Taidat olla tosi nuori vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän