Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko aivan kohtuuton??

Vierailija
06.02.2013 |

Olemme lämmitelleet uudelleen suhdetta exän kanssa eron jälkeen (erosta puoli vuotta). Syy eroon oli että miehellä oli kuukausien ajan toinen nainen. Oli jo toinen kerta kun oli toinen nainen kuvioissa. Mies tiesi miten hajalle menin ekan kerran jälkeen, kun pettäminen paljastui, ja tiesi että toinen kerta hajottaisi mut pahemmin. Mutta silti petti. Oltiin yhdessä 7 vuotta, naimisissa 4.

Miehellä oli joku kolmenkympin kriisi tms , tai joku vaihe, jolloin muuttui siis ihan vieraaksi ihmiseksi. Kaikki ahdisti, duunipaikka ahdisti, koti ahdisti, kaverit, perhe, harrastukset ahdisti.. Minä tietysti etupääässä olin syypää kaikkeen pahaan.. Ja tässä rytäkässä aloitti sitten suhteen toiseen naiseen. Ehti sen puolivuotta pettää ennenkun jäi kiinni.

No, mies katui tietysti syvästi taas kerran tekoaan.. Mä hankin oman asunnon, yhteinien koti meni myyntiin, ero laitettiin vireille.

Mies alkoi käydä terapiassa, hänellä todettiin masennus.. lapsuuden solmut yms alkoi aueta ja mies käsitti että tapansa suhtautua asioihin on totaalisen väärä: aina kun ahdistaa paetaaN ongelmia ja pahennetaan asioita. No ei siitä sen enempää..

Mies kertoi alkaneensa syödä masennuslääkkeitä. Muttei suostunut ertomaan mitä lääkettä syö. Mulla heräsi epäilykset, aloin miettiä että miksei muka voi kertoa lääkkeen merkkiä jos kerran voi kertoa että syö lääkettä. Samaa salailua kuin pettäessäkin.. Olen usein miehelle sanonut etten luota häneen pisaraakaan ja mies vakuuttaa että ansaitsee luottamuksen takaisin olemalla rehellinen ja avoin.

Mua alkoi häiritä se ettei mies kerro masennuslääkkeensä merkkiä. Kysyin monta kertaa, mies sanoo ettei hänellä ole velvollisuutta kertoa mulle.

Nyt mä olen todella epäluuloinen ja mies on loukkaantunut kun edes kysyn lääkkeen merkkiä.

Mun mielestä tässä on jotain kummaa.. Tai sitten se pettäminen on jättänyt sellaiset jäljet etten voi enää uskoa sanaakaan miehen puheista.

Miten tämä solmu avataan? Olenko kohtuuton? Mun mielestä mies ei ole avoin ja rehellinen. Ja mä todellakin haluan tietää mitä lääkkeitä ihminen jonka kanssa mietin yhteenpaluuta, syö.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes mietit yhteenpaluuta?

Vierailija
2/5 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että mies on hermostunut uteluihisi ja on vain periaatteesta kertomatta lääkkeen merkkiä. Tai sitten hän valehtelee koko asiasta. Eivätkä pelkät lääkkeet riitä menneisyyden solmujen selvittelyyn, myös keskusteluapua eli terapiaa tarvitaan.

Parasta olisi varmaan jos mies kävisi muutaman kerran keskustelemassa asioistaan ammattilaisen kanssa ja sinä pääsisit kerran mukaan, niin että voisitte käydä läpi yhteisiä asioitanne, tai vaihtoehtoisesti kävisitte pariterapiassa. Samalla saisit vahvistuksen sille, että mies on tosissaan eikä vain väitä syövänsä lääkkeitä voidakseen palata luoksesi.

Vaikka mies haukkuisi sinua kohtuuttomaksi, pidä pintasi. Älä palaa suhteeseen liian helpolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta jos ei voi noin pientä asiaa kertoa.

Jos unohtaisit miehen samantien?

Vierailija
4/5 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä enää suostuisit pilaamaan miehesi elämää? Omallesi tee mitä tahdot, mutta anna miehen syödä ihan mitä lääkettä tahtoo.

Olet varmaan huomannut, että lääkkeen nimi ei ole ainoa asia, jonka mies salaa. Jos on, niin sitten ei mitään ongelmaa, mies vaan opettelee pikkuhiljaa yksityisyytensä rajoja.

Sitä minäkin ajattelin, että miksi ette voisi käydä yhdessä jollakin terapiavastaanotolla edes kerran?

Vierailija
5/5 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko nyt ihan varma, että haluat yrittää suhdetta uudestaan, siis ihan oikeasti?

Minä en niin tekisi.