Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sairauslomalla oleva äiti ei saisi viedä lapsia hoitoon?

Vierailija
05.02.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

subjektiivinen oikeus päivähoitoon takaa sen.

Vierailija
2/7 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihevapaamammojen mukaan ei saa viedä. Jo tosi monessa ketjussa teilattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on sitten se, että jaksaako viedä jos on tosi pahasti kipee.

Vierailija
4/7 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihevapaamammojen mukaan ei saa viedä. Jo tosi monessa ketjussa teilattu.

joiden mielestä lapsista ei saisi irrottautua ennen täysi-ikäisyyttä ja kaikki päiväkodit ovat helvetin esikartanoita ja jokainen lapsesta erossa vietetty aika on silkkaa laiskuutta jne jne.

Jos näiden juttuihin jumittuisi, niin makaisi tissi lapsen suussa kotona seuraavat 20 vuotta. Ei pyytäisi ikinä mihinkään apua, koska yksin pitää kaikesta selvitä koska niinhän äidin kuuluu tehdä.

Eli todellakin saa viedä päiväkotiin saikulla lapsen.

Vierailija
5/7 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaameassa flunssassa/kuumeessa en kyllä alkanut lasta roudaamaan päiväkotiin. Mutta kun olin saikulla ennenaikaisten supistelujen takia, vein tytön päiväkotiin n. viideksi tunniksi päivässä. Koin, että parempi ja mieluisampi päivä hälle siellä tulee kavereiden kanssa kuin katsellessa äitiä, joka ei saa sängystä nousta..

Vierailija
6/7 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi luulla, että täällä kirjoitettu asia on laki.....uskomatonta.

Ja vielä kun kirjoitus on niin villiä, miksi poimitaan just se typerin vastaus?

Vierailija
7/7 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsista tulee sekopäitä jos tehdään näin tai näin. En mäkään yksinhuoltaja aikoina jaksanut viedä päiväkotiin, kun olin kovasti kipeä vaan silloin koitin edes jotenkuten jaksaa lapsen kanssa kotona. Mutta nyt parisuhteessa mies on kyllä vienyt päiväkotiin lapsen, kun minä olen ollut kipeä ja minä vien, jos mies on kipeänä. Onpahan lapsella paljon mukavampi päivä, kun on kaverit ympärillä, kunnon tekemistä eikä tarvitse katsoa, kun äiti/iskä on räkätaudissa, sohvan pohjalla. Saahan kipeä nyt herran jumala levätä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme