Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***menee hermo Danske Bankin javan kanssa

Vierailija
05.02.2013 |

Joo ja en vaihda pankkia,lainat on tuolla paskassa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google chrome pc:ssa ja tablettipankki toimii moitteettomasti iPadissa.

Vierailija
2/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi Safarilla mac:ssä eikä explorerilla windows koneessa. Pääsen ongelmitta sisään mutta maksaminen jumittaa/takkuaa tai systeemi kaatuu aina kun lasku pitäisi vahvistaa. Suunnattoman ärsytävää kun laskun maksamiseen pitää varata 3 tuntia aikaa ja kolmannella laitteella onnistuu jos onnistuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi Safarilla mac:ssä eikä explorerilla windows koneessa. Pääsen ongelmitta sisään mutta maksaminen jumittaa/takkuaa tai systeemi kaatuu aina kun lasku pitäisi vahvistaa. Suunnattoman ärsytävää kun laskun maksamiseen pitää varata 3 tuntia aikaa ja kolmannella laitteella onnistuu jos onnistuu

Vierailija
4/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni myös hermot ko firmaan ja just tehny sopparit Tapiolan kanssa. Alusta alkaen saanu hyvää palvelua mm ottivat yhteyttä heti seuraavana aamupäivänä yhteydeottopyynnön jättämisen jälkeen, olleet yhteydessä puhelimitse ja mailitse ja varmistaneet et kaikki haluamani asiat tullu mukaan kuvioihin haluamallani tavalla. Vaihdoin sit samalla myös vakuutuksetkin ja niissäkin mulla nyt säästöä vuositasolla reilu 300 euroa verrattuna itseään halvimmaksi mainostavaan puljuun, ja vakuutukset siis tasoltaan vastaavat. Lainan vaihto onnistui myös tosi hyvin ja kohonneista marginaaleista huolimatta kokonaispaketti oli äärettömän kannattava mulle.

Voin siis suositella Tapiolaa. Mut jokainen tietty valitsee tarpeidensa mukaan ja se mikä mulle tuli kokonaisuutena kannattavimmaks ei ehkä jonkun toisen valinnoilla olekaan kannattava. Kannattaa verrata. Mulla verrattuna aika monta pankkia (ja vakuutusyhtiötä)

Vierailija
5/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni myös hermot ko firmaan ja just tehny sopparit Tapiolan kanssa. Alusta alkaen saanu hyvää palvelua mm ottivat yhteyttä heti seuraavana aamupäivänä yhteydeottopyynnön jättämisen jälkeen, olleet yhteydessä puhelimitse ja mailitse ja varmistaneet et kaikki haluamani asiat tullu mukaan kuvioihin haluamallani tavalla. Vaihdoin sit samalla myös vakuutuksetkin ja niissäkin mulla nyt säästöä vuositasolla reilu 300 euroa verrattuna itseään halvimmaksi mainostavaan puljuun, ja vakuutukset siis tasoltaan vastaavat. Lainan vaihto onnistui myös tosi hyvin ja kohonneista marginaaleista huolimatta kokonaispaketti oli äärettömän kannattava mulle.

Voin siis suositella Tapiolaa. Mut jokainen tietty valitsee tarpeidensa mukaan ja se mikä mulle tuli kokonaisuutena kannattavimmaks ei ehkä jonkun toisen valinnoilla olekaan kannattava. Kannattaa verrata. Mulla verrattuna aika monta pankkia (ja vakuutusyhtiötä)

yleensä hinta halpenee, samalla kun korvausvastuukin vähenee.

Vierailija
6/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tänää on jo julkastu java-päivitys, jonka kanssa firefox toimii.

Vierailija
7/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti se kaatui siihen vahvistamiskohtaan.

Vierailija
8/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö nettitikkua? Yhteyden pienikin pätkiminen e. siirtyminen 3,5 geestä 3 geehen tai toisinpäin saattaa lopettaa sivun latautumisen.

Vierailija
9/16 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaihdoin oko pankkiin.

Dansken pankkikorttikin toimi aivan surkeasti

Vierailija
10/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska että ilmoittavat parantavansa palveluita ja tekevät sen sillain, että nyt, sen sijaan kuin ennen, pitää ensin kirjautua ulos jos haluaa oman toiminimen laskuja hoidella. Kai se on parantamista, jos sitä siksi kutsuu - minusta homma meni (TAAS) heikompaan suuntaan. Eiks ne kysy asiakkailta koskaan mitään. On menny jo hermo moneen kertaan tähän pankkiin, vaihtaisin pois jos ei olis kiinteitä lainoja päällä. Prkl.

Vierailija
11/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä miniverkkopankkia.

Siihen ei tarvitse javaa. (meillä mies ei anna pitää koneella javaa)

Vierailija
12/16 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniverkkopankki ei tarvitse Javaa ja toimii myös Firefoxilla.

Vierailija
13/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut duunissa on, ja tänään viimeksi meni niin hermotihan samaan asiaan kunsulla, siihen vitun Javaan! Soitinlopulta sinne tukeen, ja sit vasta hermo menikin kun rauhallisella äänellä ulle neuvottiin kuinka kannattais päivittää JAVA, grrrrrrrr! Aattelin et multa katkee raivosta verisuoni päästä...

Vierailija
14/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mobiilipankkia kunnes Javasta päästään.

Vierailija
15/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkien laskujen maksamisen sijaan muitakin palveluja.

Hyviä vaihtoehtoja pankin vaihtajalle?

Vierailija
16/16 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä selain sulla on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä