Tauski komein ja seksikkäin mies!
En tajua, miksi naiset tällä palstalla haukkuvat Tauskia? Siinä on Suomen seksikkäin ja komein mies ja väitän, ettei kukaan voi väittää vastaan! ;) Taidatte olla vaan kateellisia Tauskin nuorelle ja eksoottiselle naiselle, kun ette itse Tauskille kelpaisi ;) Ei myöskään aina kannata uskoa kaikkea, mitä katkerat ex-vaimot huutelevat niinkin laadukkaalle lehdelle kuin seiska ;)
Kommentit (11)
taitaa Tauski itse kirjoittaa!!!! mutta käykö kaikki hyveet käsi kädessä
Se on NIIIN ysäri! Ja yrittää olla NIIIN nuorekas ja se vaan vanhentaa sitä. Y Ö K!
Ja mun mielestä Tauski vaan komistuu vanhetessaan ;) kuin viini, hän vain paranee ;)
Miehinen mies, joka ei lässytä, vaan antaa nyrkkien puhua!
Hanki ammattiapua. Miesmakusi on sairas
lehdistölläkin on vastuunsa! Jos keksivät juttuja päästään ovat oikeudessa. Kyllä minä uskon Virpiä ja Hennaa. Kaksi todistajaa on aina vahvempi näyttö kuin yksi.
Mitä syytä molempien naisten olla katkeria? Hehän ovat tyytyväisiä nyt jälkikäteen, että ovat päässeet eroon Tauskista!
Nyt kuule TAUSKI, lopeta se täällä palastalla huutelu! Olet kammottava!
No en todellakaan ole Tauski itse, vaan nainen! Tuskimpa Tauski edes tälläista palstaa tietää, saati että kirjoittelisi jotain ITSESTÄÄN! Tauski on vaan hot ja te suominaiset kateellisia uudelle eksoottiselle morsiamelle, jolle ette pärjää ;)
http://img2.lsistatic.com/artists/74gnk/tauski_parhaat_front_.jpg